Care viaţă?

Despre orice altceva

Vroiam să scriu, vroiam să editez draft-urile scrise în Ungaria, vroiam să le public… Dar mă trezesc scriind cele ce urmează…

America… Am avut şi eu visul meu american… Am visat şi eu să plec (dar n-am plecat…) şi să mă întâlnesc cu destinul acolo, peste ocean, unde toţi visau să ajungă. După atentate, când oricum visul american nu mai însemna mare lucru pentru mine, chiar nu mi-a mai trecut prin cap să plec… Nu neapărat din cauza teroriştilor, ci mai mult din cauza faptului că imaginea Americii, cel puţin în opinia mea, era şifonată rău… Iar acum… încep să cred că America o ia razna, încep să cred că prea multă libertate strică, încep să cred că în ceea ce priveşte siguranţa cetăţeanului simplu, America… „stinks”…

E aberant să te duci la cursuri, la facultate, şi să mori… E aberant să te întrebi 4 ani, în fiecare zi, dacă vei mai fi în viaţă la prânz… E aberant să fii părinte şi să-ţi trimiţi copilul la şcoală cu inima îndoită… E aberant să omori un om… E absurd să omori… 32… E aberant să fii supărat pe viaţă şi să omori oameni, la întâmplare, în jurul tău… Întâmplarea asta m-a redus la tăcere, m-a făcut şi mă face să mă îndoiesc de existenţa vreunui Dumnezeu, de dreptate, de justiţie, de… orice…

Un gând despre &8222;Care viaţă?&8221;

  1. America a fost pentru multi o iluzie…iluzia democratiei perfecte, poate chiar a lumii perfecte si asta datorita manipularii pe care o practica cu mult succes in filme…ca pana la urma noi America din filme o iubeam. Mai tii minte articolul ala facut de ei despre Romania cum se plangeau ca-i ataca cersetorii si cainii pe strazi la noi?😀

Lasă un răspuns

