Ora 1 sau 2 sau 12 sau 1…

Despre muzică, Despre orice altceva

Ei da, cam 00:20 e ora aici la mine… De fapt ar fi 01:20 dacă mă gândesc la schimbarea din noaptea asta…

Tocmai am primit o dedicaţie muzicală live (prin intermediul telefonului)… „Beast of Burden”, în interpretarea lui AG Weinberger, şi încă o melodie… Din nefericire telefonul, ca şi internetul, reprezintă un handicap faţă de comunicarea face to face. Apar distorsionări, interferenţe… Oricum, m-am simţit bine… Mi-a făcut plăcere să simt şi eu un pic din atmosfera de acolo… Mi-a făcut plăcere să-l simt pe Cip, care probabil vibra cu mine pe aceeaşi lungime de undă… Mi-a făcut plăcere să fiu, cumva, acolo, în Live Club…

Acum aş face mai bine să închid laptopul şi să mă culc… Pentru că simt cum mă loveşte plânsul. Aş fi vrut să fiu acolo, la concert, alături de Cip, de trupă, de prieteni… Am să închid oricum laptop-ul… şi am să mă culc… Şi oricum am să plâng… Asta dacă nu încep să plâng acum… Când ascult, tot live… „With a Little Help from My Friends”… Ce pot să mai spun? Poate Cip a resimţit lipsa prietenilor în această perioadă… Poate eu am resimţit lipsa unicului prieten în care am încredere totală şi pe care mă bazez întodeauna… Cip… Mulţumesc! I WANT SOMEBODY TO LOVE… I NEED SOMEBODY TO LOVE… And I have Cip…

Am să ascult, in continuare, probabil, întreg concertul la telefon… Nu ştiu cine va plăti telefonul… dar merită… Hey Joe!!!

Lasă un răspuns

