roBLOGfest 2007

Blogroll

Am fost şi eu pe-acolo… Cu Iovanov (sau Now and Then)… Şi cu prietena lui Iovanov…🙂 Şi mai târziu ni s-a alăturat şi Urban Furniture… Am stat departe de lumea dezlănţuită şi am cârcotit…😀 Am băut 2 beri şi o cafea şi am plecat… N-am câştigat nimic, dar asta nu-i deloc important… Puţini din cei nominalizaţi de mine s-au regăsit în top 3 la categoriile respective… Iar asta chiar m-a întristat, pentru că eu chiar am crezut în nominalizările mele… Ce mă mai întristează e că va începe, dacă n-a început deja, cârcoteala generală… Ăla nu trebuia să câştige, ălălalt sigur s-a votat singur de mii / sute de ori, ăla nu-i blog de media, ălălalt n-a mai scris pe blog de un car de ani, ăla nu-i design de blog (🙂 aici, permiteţi-mi să cârcotesc şi eu)… şi tot aşa… Şi gândindu-mă şi la partea neplăcută a succesului, chiar mă bucur că n-am câştigat.

Şi, cu toate că „curiosity killed the cat”… aştept cu nerăbdare publicarea tuturor rezultatelor, cu număr de voturi cu tot…🙂 pe site-ul oficial… Nu-mi plac decât sursele oficiale, aşa că, după publicarea lor pe roblogfest.ro, voi reveni cu mici comentarii…

Later update: Am ieşit puţin pe-afară, am salutat primăvara şi copacii înfloriţi, iar la întoarcere mi-am aruncat ochii pe-aici. Săptămâna viitoare se va publica întreaga listă. Ca o primă observaţie… cam puţine voturi… Sunt un pic confuză…

Much later…🙂 : Rezultate finale aici.

Lasă un răspuns

