Certified Blues Supporter

Despre muzică

AGWLive… Relaxare… Discuţii… Cadouri… Muzică… Frumos… Superb… Sublim… Bere… Şampanie…🙂 O descriere în 10 cuvinte, pentru un concert de nota 10…🙂 Nu mi-am pus în cap să scriu 10 cuvinte, au ieşit 10 pur şi simplu…
Ei şi da, sunt un „Certified Blues Supporter by AGWeinberger”. Am şi un tricou în sensul acesta…🙂 primit cadou…

Am aşteptat cu nerăbdare acest concert pentru că, parcă, prea mult timp trecuse de la ultimul… A fost ceva nou, în primul rând prin lipsa clapelor. AG & SorinUn sound adevărat, curat… Nu spun că înainte, cu clape, suna aiurea… Nu… Doar că acum a fost ceva… nu ştiu cum să spun exact… adevărat, real… autentic, cred că ăsta e cuvântul pe care-l căutam… Sorin Petrilă, Victor Miclăuş, Miki Orban şi, normal, AG Weinberger au făcut, ca de fiecare dată, un show perfect. S-au cântat piese noi şi piese vechi, piese cunoscute sau mai puţin cunoscute… S-a cântat şi la muzicuţă… De fapt, AG a cântat. A fost o atmosferă ca „între prieteni”, cum e, de altfel, la toate concertele lui AG. M-am relaxat, am uitat de tot ce e urât în jurul meu, am lăsat în urmă toate durerile, angoasele şi grijile… M-am eliberat şi acum am putere să plec din nou la drum, cu forţe noi… Un drum care mă va duce săptămâna viitoare, de Mărţişor, la un nou concert… Susţinut tot de AG & The Band, joi, 1 martie, la Preoteasa, la ora 22.00 20.00. Domnii vor lăsa la intrare 35 de lei noi, dar doamnele şi domnişoarele vor avea intrarea liberă. Şi apoi pe 8 martie, în El Comandante… Cei interesaţi pot găsi aici, un program complet al concertelor din toată ţara.

3 gânduri despre &8222;Certified Blues Supporter&8221;

  1. Pot sa confirm eu …😉
    Nu de alta … insa el a tras de mine sa vad concertul, iar eu i-am facut cinste! :))

    Despre concert am un sigur lucru de zis: Sublim …
    Nu a fost prima data cand mi-a inundat galeriile auditive, insa a fost prima data cand l-am auzit LIVE !
    Nota 10+

    A.G este un caracter aparte … si in plus imi place🙂

Lasă un răspuns

