Dulcea Lăptărie

Despre orice altceva

Conform proverbului „Drumul cel mai scurt e cel pe care-l cunoşti”, aş putea spune că „Barul cel mai primitor e cel pe care-l vizitezi cel mai des!”… Sau cam aşa ceva…

Ieri aveam rezervare în Lucky 13. Făcută acum o săptămână, pe 14 februarie. Nu pe internet, nu telefonic, ci în persoană… Am lăsat numele, numărul de telefon… So… ieri, plină de avânt „muncitoresc” m-am îndreptat împreună cu o prietenă spre Lucky 13. Rezervarea era pentru ora 19.00 dar am vrut să ne întâlnim mai devreme, să bem un ceai, să mai bârfim şi noi… Aşa că în jur de 17.30 ne-am prezentat la bar. Am fost întâmpinate de un cârd de copii, de o zână gravidă şi de o ospătăriţă puţin cam ameţită (nu de băutură)… Îi spun de rezervarea mea, îi explic că noi putem să stăm la o altă masă dacă nu au aranjat încă masa noastră… Sunt drăguţă, calmă, amabilă, zâmbitoare ca de obicei… Şi, brusc, sunt lovită în cap cu o cărămidă… „Dar în seara asta avem petrecere privată…” Hai nu zău… Sunt la camera ascunsă, unde sunt? Faci mişto de mine sau ce? E ziua mea, am chemat oamenii aici… Ce vrei să fac??? Rămân interzisă, fără replică, cu mintea golită brusc de idei, de gânduri… Strâng din dinţi, şi rămân calmă, explicându-i că am făcut rezervarea cu o săptămână în urmă, direct în bar… Prietena sare şi ea… „Dar nu puteaţi să daţi un telefon? Să anunţaţi?”. Şi-atunci am aflat că eu sunt de vină… Pentru că nu am mai sunat să mă interesez de rezervare… Da, sigur… Am vorbit cu o angajată a barului care şi-a notat conştiincioasă datele mele de contact… De ce să mai sun? În cel mai rău caz puteam suna să anulez rezervarea… De ce să mai sun? Să-i verific dacă-şi fac bine treaba? Am avut încredere în ei, iar ei m-au lăsat baltă de ziua mea… Frumos… What else can I say? Nu ştiu dacă am să mai trec pe-acolo… Poate 13-le ăla e chiar cu ghinion…

Şi-aşa am sărbătorit iar ziua mea în Lăptărie… Unde s-a scumpit cam totul… Dar asta e… Ce? Mie nu mi s-a mărit salariul?

În rest, a fost bine, am primit cadouri multe şi frumoase, am avut toţi oamenii dragi lângă mine şi am petrecut bine, poate chiar prea bine, căci azi dimineaţă eram încă foarte, foarte mahmură…😀

Mă întreb oare mâine… Mâine ce se mai poate întâmpla??? Pentru că nici azi n-a fost o zi foarte strălucită… (1-2…😦 )…

Lasă un răspuns

