Vote for me, for yourself or for others…

Blogroll

So, a trecut şi 14 februarie, fără incidente majore…🙂 Deci s-a dat drumul la vot… Nu, nu la votul uninominal… încă… la votarea blogurilor pentru RoBlogFest. Aşa că mă puteţi vota, vă puteţi vota sau îi puteţi vota pe alţii…

Pe mine mă Blogul meu îl găsiţi la:

1. Categoria 3 – Cel mai bun blog personal (cel mai al meu) – My private…:D world – poziţia 199
2. Categoria 6 – Cel mai bun blog nou – My private…:D world – poziţia 167
3. Categoria 8 – Cel mai bun post de blog – poziţia 233 – „Jurnal de război” şi poziţia 234 – „Cum am rezistat” (nu puteţi vota decât un singur post, vă las pe voi să alegeţi…🙂 )

Dacă vă simţiţi puţin pierduţi printre atâtea bloguri şi nu ştiţi ce să votaţi, puteţi trece la categoria următoare fără a vota sau puteţi să-i votaţi pe cei care i-am nominalizat eu, aşa că vă invit să vă inspiraţi de aici…😀 Cum se numeşte asta? Influenţarea votului? Nu, dar trebuie să-mi susţin şi eu nominalizaţii, nu?

Regulile sunt simple:
1. Oricine poate vota – dupa ce ai votat, trebuie sa lasi o adresa valida de email unde vei primi o cheie de confirmare ce va fi activata in momentul in care vei da click pe URL-ul indicat in email. Doar prin confirmare votul tau va fi validat.
2. O adresa de email inseamna o singura posibilitate de vot.
3. Daca observam incercari de frauda (i.e. vot de la adrese gen mailinator sau voturi intr-un interval de timp foarte mic provenind de la acelasi IP si/sau combinate cu adrese gen mailinator) voturile respective vor fi sterse. Atentie – elemente de identificare ale votului gen numele votantului, ora votului, durata, adresa de email sau IP-ul vor fi monitorizate permanent.
De asemenea, ca element suplimentar de control al fraudelor, ne rezervam dreptul de a verifica persoana din spatele unui vot deja validat alegand aleator din lista de emailuri furnizate pentru vot.
4. Sesiunea de votare dureaza pana joi, 1 martie, ora 17:00.

Sper să nu vă pierdeţi răbdarea la sfârşit…🙂 când veţi avea de introdus o frază de verificare destul de lungă… Dar nu-i decât o protecţie în plus, o piedică împotriva fraudelor şi a spamului. Şi nu uitaţi să confirmaţi voturile voastre răspunzând mail-ului pe care îl veţi primi imediat după ce aţi încheiat votarea.

Ne vedem pe 2 martie…😛

2 gânduri despre &8222;Vote for me, for yourself or for others…&8221;

Lasă un răspuns

