Săptămână verde-albastră

Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

Adică o săptămână ciudată… O săptămână în care am ajuns la concluzia că e mai bine să nu-ţi bagi nasul unde nu-ţi fierbe oala, pentru că uneori îţi face bine să nu ştii chiar tot ce se petrece în jurul tău, pentru că mie mi-a făcut chiar rău să aflu unele lucruri pe care, teoretic, n-ar fi trebuit să le ştiu, dar pe care-mi doream foarte mult să le aflu… Ciudat, nu? Şi confuz…🙂

O săptămână în care muzica nu m-a putut salva… Muzica mi-a luat doar furia, dar tristeţea şi dezamăgirea a lăsat-o acolo, în suflet… Nici B.B. King, nici Van Morrison, nici Metallica, nici Motorhead, nici AG nu au reuşit să mă scoată din starea asta… De fapt, nu e tristeţe… E mai mult dezamăgire, dezgust, plictiseală… O stare ciudată care nu ştiu de unde vine şi unde mă va duce…

HandsupŞi, ca şi cum nu ar fi fost destul, am mai aflat şi de povestea lui Gramo… Interesant mi s-a părut „obiectivismul” jurnaliştilor care n-au văzut altceva pe blogul „învinuit” decât poze nud… Nimeni (şi dacă greşesc, vă rog să mă corectaţi), nici un jurnalist, nu a subliniat faptul că pe blogul respectiv sunt şi posturi care au strictă legătură cu filosofia (aici sau aici) şi care, probabil, pot fi folosite cu succes de către studenţi ca suport pentru cursuri… (din nou, dacă greşesc, să mă corecteze cineva, căci n-am nici o legătură cu filosofia…🙂 Singura legătură ar fi o menţiune la Olimpiada de Filosofie – pe judeţ – în anul 1993). Oricum, sper ca povestea să se termine cu bine şi fără urmări grave

Dar întâmplarea asta mă face să mă gândesc mai departe… Oare cât timp va mai trece până când şefii ne vor întreba dacă avem bloguri? Oare cât timp va mai trece până când această întrebare va fi pusă în cadrul unui interviu pentru un job? Oare cât timp va mai trece până când vom semna acte adiţionale prin care cei ce au bloguri îşi vor lua angajamentul că nu vor pune în pericol imaginea firmei prin posturile de pe blog? Oare cât timp va mai trece până când cineva va fi concediat pentru că are blog şi pentru că, să zicem, s-a exprimat mai liber privind diverse situaţii întâlnite într-o companie, chiar dacă nu a precizat niciodată numele firmei sau ale persoanelor despre care a scris??? Ceva în genul ăsta am făcut şi eu, cândva… Azi am fost tentată să fac acelaşi lucru, să strig din nou pe blog, să ţip, să urlu, pentru că vreau să scot din mine toată tristeţea… Pentru că vine ziua mea şi nu vreau să mi-o sărbătoresc cu inima îndoită. De ce n-am făcut la fel? Nu ştiu… Poate totuşi muzica m-a calmat şi n-am mai avut suficientă furie pentru a mai scrie ceva în genul acela virulent… Poate că am mai crescut un pic… Poate că mi-am dat seama că oricum n-are nici un rost să explic altcuiva, şi nu persoanelor în cauză, că au un comportament aberant faţă de colegi, că nu sunt şefii nimănui, că unii din noi s-au săturat de minciuni, de bârfe, de uneltiri, că ceea ce fac ei nu se numeşte afacere, iar ceea ce oferă nu este un mediu de lucru plăcut, ci unul plin de invidie, ură, dispreţ şi fiţe… care, normal, numai bine nu face companiei.

Deci asta a fost povestea săptămânii verzi-albastre… Am vrut s-o botez… săptămâna… maro…😛 dar parcă totuşi n-a fost chiar aşa de rău… pentru o astfel de… culoare…🙂

Şi dacă tot a fost săptămâna verde-albastră, şi dacă toată furia mea s-a topit cu ajutorul muzicii… asta îmi aduce aminte că am descoperit o frumoasă declaraţie de dragoste… muzicală… Varianta care m-a impresionat pe mine este interpretată de B. B. King şi Katie Webster. Pentru că nu am găsit această variantă nicăieri, vă ofer o altă variantă, cu Gary Moore şi B. B. King. „Since I Met You Baby” cu B. B. King şi Katie Webster se găseşte pe albumul lui B. B. King, „Blues Summit”.

Un gând despre &8222;Săptămână verde-albastră&8221;

Lasă un răspuns

