Utile… sau nu… :P

Blogroll

Via Just Like That un tool util, mai ales celor ce folosesc teme în care paleta de culori se poate customiza, cum este Garland. Dacă nu funcţionează (înţeleg că sunt unele probleme, pe cale de elucidare…), mai puteţi încerca Color Schemer sau Color Scheme Chooser.

Via Hoinar pe web, am descoperit acum ceva timp un blog. Mi-am propus ceva atunci, dar purtată de val… am uitat… Am să revin zilele următoare…

Zilele trecute, în timp ce răsfoiam blogosfera, am găsit un articol despre românii care lucrează la Microsoft, în SUA. Între timp a apărut şi în Ziarul Financiar. În ton cu evenimentul „Bill Gates în Bucureşti”, Eduard îi trage de urechi pe cei ce-l numesc pe Bill Gates preşedintele Microsoft şi ne prezintă organigrama oficială.

Azi (s-a făcut ieri deja…) au început nominalizările la RoBlogFest 2007. Succes!

Via Dragoş Rouă, un test super drăguţ…🙂 Eu nu mai public rezultatul, căci e acelaşi

Lasă un răspuns

