Sunt fericită!

Despre orice altceva

😀 Nu ştiu câţi oameni au găsit până acum informaţii utile pe blogul meu… În afară de o lectură plăcută, uneori cam virulentă (dar m-am liniştit în ultimul timp, nu?), alteori poate prea sentimentală, nu am oferit informaţii utile… cred eu… Şi, oricum, în fraza anterioară… glumeam, nu mă lăudam…🙂

Dar… uite că azi s-a întâmplat… Cineva a căutat pe net „unde gasesc ceai mate argentinian” şi a ajuns la mine… Sper că i-am fost de folos, cu toate că nu am oferit prea multe informaţii, ci doar un indiciu…🙂 (link-ul l-am pus acum…)

Şi, tot legat de subiect, eu aş vrea mai multe informaţii despre ceainăria Cărturăreşti… unde nu am fost niciodată…😀 Dar văd că e mai apreciată decât Rendez Vous

Un gând despre &8222;Sunt fericită!&8221;

Lasă un răspuns

