Gata!

Despre munca

Mi-a trecut răceala… Au rămas în urma ei un nas… „julit” şi o voce răguşită…😮

Azi mi-am pus o întrebare la care încă nu am găsit răspuns… De fapt sunt mai multe întrebări…

În primul rând de ce atunci când e plecat şeful toată lumea crede că-şi poate face de cap? De ce unii se umflă în pene şi fac pe şefii? De ce alţii se cred acasă şi lasă totul deoparte şi încep să-şi depună CV-urile, să caute apartamente, să trimită mailuri (de obicei din acelea „drăguţe” cu pps-uri ataşate), să dea telefoane, să-şi copieze cursuri, să printeze diverse chestii… Oare au impresia că astfel, folosind resursele firmei (telefon, internet, imprimantă, copiator), îşi „măresc” salariile? Sau, dacă muncesc mai puţin… îşi justifică închipuitele salarii mici? Şi mai sunt alţii care iau pixuri, sucuri, hârtie, plicuri etc. şi le duc acasă… Comportamentul ăsta mă lasă mască, pentru că nu-l înţeleg… Eu, de 4 ani de zile, am trimis, cred, 2 faxuri şi am sunat de câteva ori (maxim 5) de pe mobilul firmei, atunci când mobilul meu era descărcat sau… uitat acasă, şi chiar aveam nevoie să dau telefon şi nu aveam alt mijloc de comunicare la dispoziţie. Dacă am ceva de printat aduc un top de hârtie şi spun că vreau să printez (cred că am făcut asta o dată, iar şeful mi-a spus să fiu serioasă şi să-mi iau hârtia). Am GTalk-ul instalat, cu 5-6 prieteni, dintre care maxim 3 vorbesc cu mine, din când în când, şi, dacă stau bine să mă gândesc, toţi trei sunt (şi) în interes de serviciu… Dar uite că mai fac şi eu câte ceva… Îmi mai verific mail-ul personal şi, din când în când, consum curentul firmei încărcându-mi mobilul…… Timp de vreo 2 săptămâni, am avut un obicei… urât, aş zice eu… Tocmai îmi făcusem cont la Bloglines şi mi se părea „cool” să intru dimineaţa în cont, să văd ce mai e nou pe blogurile româneşti… Dar când am observat că sportul acesta îmi mânca ceva timp, l-am lasat pentru acasă… Iar despre partea cu subtilizatul sucurilor, pixurilor, plicurilor… Să fim serioşi…

Nu vreau să mă scot pe mine în evidenţă, să vă arăt cât de cinstită sunt eu… Dar nu înţeleg atitudinea asta… N-o înţeleg şi pace… Poate-mi explică cineva? Nu e lipsă de activitate, asta v-o spun sigur… Şi nu-mi dau seama de ce unii nu înţeleg că, dacă amâni ceva pentru mâine, mâine amâni altceva pentru poimâine… niciodată nu o să ai totul pus la punct şi în ordine. Recunosc, nici eu nu am totul perfect şi în ordine (cred că sunt înclinată spre dezordine din naştere, dar plănuiesc mici îmbunătăţiri cât de curând😉 ), dar eu, cel puţin, îmi dau seama că, dacă stau o oră să mă hlizesc cu prietenii pe Yahoo, o oră să caut job-uri, o oră să caut apartament, o oră să dau telefoane la toate agenţiile imobiliare… deja am pierdut 4 ore… care teoretic înseamnă cam 50% din ce am de făcut într-o zi… Şi când recuperez timpul pierdut? Mâine? Poimâine? Săptămâna viitoare? Niciodată?

2 gânduri despre &8222;Gata!&8221;

  1. referitor la restul…cred ca e o chestie de educatie pe undeva. in momentul in care te-ai angajat la o firma inseamna ca ti-a convenit ceva, ori salariul,ori conditiile si nu inteleg de ce vrei sa suplimentezi cumva. si eu observ asta la multi…poate ca nu e de educatie o fi ceva in sangele de roman😀 . Ne place sa furam, unii o fac la drumul mare si-si iau titulatura de hoti iar altii o fac discret si atunci sunt angajati model sau…”afaceristi”

Lasă un răspuns

