Blog în carantină

Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

😀 Am răcit… Parcă răceala asta e mai rea decât toate cele care m-au încercat până acum. Sunt deja în a 5-a zi şi nu dă nici un semn de slăbiciune. Nasul mi-e uscat şi iritat, buzele sunt şi ele uscate, iar vântul de ieri numai „bine” mi-a făcut… Mi-ar fi fost extrem de uşor să dau un telefon la muncă şi să-mi iau vreo două zile libere… Dar n-am făcut-o. M-am trezit hotărâtă să înfrunt vremea de afară şi să nu stau acasă, călare pe PC şi fumând… Mai bine la muncă. Printre două strănuturi şi vreo trei ceaiuri am rezolvat şi câteva probleme puse în aşteptare. Pentru azi am un plan măreţ (tot la muncă…)! Curăţenie prin hârtii…😮 Cât urăsc chestia asta!!! Dar chiar vreau să-mi pun ordine în hârtii şi, poate, în timpul ăsta, îmi pun şi ordine în gânduri…

Vineri, când simptomele răcelii nu erau chiar atât de evidente, am fost la concert… Mi-a plăcut… De fapt chiar nu avea cum să nu-mi placă…😀 Şi, în plus, am auzit din nou că Rolling Stones va cânta în România anul acesta. Poate se va întâmpla pe 31 august, la Romexpo, când IRIS va sărbători 30 de ani… Poate în altă parte… Poate e doar un alt zvon, poate nu… Cine ştie? Oricum, ne vedem pe 31 august… La Romexpo… Să verificăm bursa zvonurilor…😛 şi să sărbătorim cel mai frumos IRIS din lume…

Lasă un răspuns

