Mâine… de fapt azi… de fapt ieri…

Despre orice altceva

😀 I’m happy… Am aşa… o stare de nerăbdare şi de… nu ştiu cum să spun…😀 E de bine, oricum… Încerc să mă detaşez, să nu-mi bat capul cu ce se întâmplă pe scena politică sau cu oamenii „urâţi” din jur… Încerc doar să mă mulţumesc pe mine şi pe cei dragi, normal… 🙂

Azi ieri am băut mate…😀 Nu e bere, nu e vodcă, nu-i cocktail…😀 E ceai… Un ceai argentinian (sau sud-american, ca să fiu mai corectă), care se bea într-un recipient special, cu un fel de pai numit „bombilla”. Recipientul e de cele mai multe ori un dovleac scobit, uscat si lăcuit pe exterior. Am un astfel de set acasă, numai că nu am avut niciodată ierburile care, în plus, am înţeles că sunt necesare şi pentru pregătirea recipientului înainte de prima folosire…😦 Mie mi-a plăcut ceaiul, chiar dacă nu ştiu cât de original a fost. Am savurat acest ceai „excentric”, în recipientul tradiţional, la Rendez Vous, un local drăguţ pe care l-am trecut deja în lista de localuri pentru fete…🙂 Oferta e largă şi tentantă… Ceaiuri de scorţişoară, portocală, caisă, ceaiuri japoneze, chinezeşti sau indiene, ceaiuri de măr, ceaiuri… blues (cu rubarbă)… Aştept cu nerăbdare următoarea ocazie de a savura un alt ceai… sigur va fi cel blues…😀 , la o mică şezătoare cu gaşca de fete… Just for fun… semnificaţiile ceaiului mate…😀

Ajunsă acasă, mulţumită lui Gramos, mi-am regăsit volumul de poezii publicat în 1998… Bine că se află, încă, la Biblioteca Naţională… Poate ajung şi eu să-l copiez, căci acasă nu-l mai am…😀

Ei, şi mâine… azi… am concert în Lăptărie… IRIS… Chiar mi-era dor de un concert… Finally voi putea cânta cât mă vor ţine plămânii…😀 Şi poate voi afla ceva detalii legate de marele concert IRIS – 30 de ani!!!😉

2 gânduri despre &8222;Mâine… de fapt azi… de fapt ieri…&8221;

Lasă un răspuns

