iHave an iPod

Despre muzică, Despre orice altceva

Ei, da, am ajuns şi eu în rândul lumii…😀 Moşul mi-a adus un iPod… L-am testat, l-am întors pe toate feţele şi nu pot să spun decât… iHappy…😀

Îmi place până şi iTunes… cu toate că nu-mi pot face cont şi nu pot profita din plin de avantajele oferite…😦 Dar, în rest… sunt mulţumită… Playlist-uri în funcţie de ani, de artişti, de genuri…

Oricum, mi-a fost greu la început… Extrem de greu, pentru că nu sunt genul care să stea impasibil să asculte o melodie. Eu fredonez, îmi mişc capul în ritmul muzicii, mai simulez un solo de chitară sau de baterie… Nu-s făcută pentru căşti.🙂

Aşa că am luat-o cu încetul. Şi m-am gândit că iPod-ul meu (sau orice alt mp3 player) poate fi folosit cu succes pentru îmbunătăţirea pronunţiei într-o limbă străină… Aşa că am început download-ul şi căutările… Poveşti (Fraţii Grimm, ”Vrăjitorul din Oz”, ”Cenuşăreasa”, ”20.000 de leghe sub mări”, ”101 dalmaţieni”), piese de teatru (”Visul unei nopţi de vară” şi ”Regele Lear”) şi o mulţime de poezii, toate în format audio şi citite de oameni, nu cu ajutorul soft-urilor automate… Normal, din biblioteca mea audio nu putea lipsi ”Tess of the d’Urbervilles”, pe care încă n-am ascultat-o… Am ”răsfoit” timp de câteva zile ”Visul unei nopţi de vară”, câteva poezii şi câteva poveşti ale fraţilor Grimm, total necunoscute, până când m-am decis să trec şi la pasul următor… Muzica…

M-am chinuit ceva în primele zile… Aş fi strigat (sau cântat???) în gura mare în metrou ”Going to Brasil” sau ”Born to Lose”, i-aş fi şoptit duios la ureche vecinei de înghesuială ”Break the man”, m-aş fi pus în locul lui Hetfield şi-aş fi pus şi ceva voce în toate preluările Metallica de pe ”Inquisition Symphony” (Apocalyptica). Cred că nu am făcut aşa ceva… Cred că am strâns din dinţi şi am cântat în gând… Pentru că nimeni nu s-a uitat ciudat la mine şi nu m-a arătat nimeni cu degetul…😀

Oricum, dimineţile mele au început să prindă culoare… Mai ales dimineţile în care-mi zumzăie-n ureche Motorhead… Parcă împrumut ceva din forţa pieselor, parcă îmi iau energia din sunetul chitărilor şi din vocea lui Lemmy şi parcă nu-mi mai vine să mă ascund la loc, în căldura aşternuturilor… Din când în când mă delectez cu un A. G. Weinberger, cu un B. B. King, cu un Tiamat sau cu un Jefferson Airplane sau, cum s-a întâmplat azi de dimineaţă, cu un Gary Moore şi cu un Bob Dylan. Ascult şi seara, în drum spre casă, dar parcă dimineaţa e cel mai bine… Ce muzică mai am pe iPod? Iris, Cargo, John Lee Hooker, Guns, Kenny Rogers, Conexiuni, Kansas, Van Morrison… Trebuie să fac puţină ordine şi se impune şi ceva disciplină… De exemplu, am toate albumele Motorhead pe iPod… Totuşi, chiar nu am cum să ascult numai Motorhead o săptămână întreagă… Şi oricum vreau să-mi fac un mega-playlist cu toate piesele ce-mi plac mie…

Mai am acum o singură curiozitate, legată de podcast-uri… Nu numai curiozitate ci şi temă de cercetare…

Dar, până una alta, iLove my iPod and iHappy with iT…😀

3 gânduri despre &8222;iHave an iPod&8221;

  1. eu cant foarte bine la tobe imaginare… hai sa ne facem trupa de imitat prin tramvaie!!!!🙂
    am zambit larg cand am citit postul tau, pentru ca am revazut in ochisorii dezaprobatori ai oamenilor care se uita dupa mine prin tramvaie… eu am momente cand chiar cant de-a dreptul – bine, asa, mai incet – dar niciun fel de rusine. mai ales seara, cand sunt prea obosita ca sa ma cenzurez…
    poate ar trebui sa canti if you feel like it.😉 de exemplu in seara asta am cantat jumatate de album american idiot.

Lasă un răspuns

