Too young to die… :)

Despre cărţi, Despre orice altceva

Imediat după ce am încredinţat Capsulei jurnalul bunicului meu, mi-a încolţit în cap o idee… Şi anume ca următorul post să fie o însemnare din jurnalul meu… Din jurnalul meu, ţinut între 24 martie 1993 şi 24 iulie 1995… Am răsfoit jurnalul dar n-am găsit nici o însemnare îndeajuns de impersonală pentru a fi publicată pe blog…😀 Totuşi, iată câteva fragmente din însemnările pe care nu m-am putut abţine să nu le public… Poate ar fi trebuit să trec asta la secrete?😀

În primul rând sunt multe citate… Multe citate din cărţile ce le citeam atunci… Şi am regăsit un citat din „Maitreyi”, un citat pe care am promis că-l voi învăţa pe de rost şi-l voi rosti în clipa aceea unică la care visează orice fată…🙂

” Mă leg de tine, pământule, că eu voi fi alui şi a nimeni altuia. Voi creşte din el, ca iarba din tine. Şi cum aştepţi tu ploaia, aşa îi voi aştepta eu venirea, şi cum îţi sunt ţie razele, aşa va fi trupul lui mie. Mă leg în faţa ta că unirea noastră va rodi, căci mi-e drag cu voia mea, şi tot răul, dacă va fi, să nu cadă asupra lui, ci asupră-mi, căci eu l-am ales. Tu mă auzi, mamă pământ, tu nu mă minţi, maica mea. Dacă mă simţi aproape, cum te simt eu totdeauna, bucurie necunoscută lui să-i aducviaţă de rod şi de joc să-i dau. Să fie viaţa noastră ca bucuria ierburilor ce cresc din tine. Să fie îmbrăţişarea noastră ca cea dintâi zi a monsoon-ului. Ploaie să fie sărutul nostru. Şi cum tu niciodată nu oboseşti, maica mea,tot astfel să nu obosească inima mea în dragostea pentru el, pe care cerul l-a născut depart, şi tu, maică, mi l-ai adus aproape.”

14.10.1993

… un alt citat, pe care l-aş folosi oricând ca motto al blogului:

„… nu ajungi să cunoşti pe cineva din conversaţie, nici măcar ţinându-l de mână, nici măcar mergând cu el alături cot la cot. Numai prin străbaterea unui text, adică a unei mărturisiri, adică prin scufundarea în universul, adică în abisurile celuilalt, comunicarea se poate împlini” – Eugen Ionescu – „Jurnal în fărâme”

21.07.1993

Şi… cam atât…

Later edit: N-am scris nimic altceva decât citate… Citate ce-mi bântuiau gândurile atunci, demult… Dar nimic altceva ce ar fi putut să vă arate cum era sau ce făcea sau ce gândea Ruxx atunci în 1993… Dar voi reveni… Voi reveni căci am găsit o cronică interesantă a unei melodii… „Three Blind Mice” – Ten Years After. Vreau mai întâi să reascult melodia şi apoi va veni şi însemnarea…🙂

Un gând despre &8222;Too young to die… :)&8221;

Lasă un răspuns

