5 secrets

Blogroll, Despre orice altceva

Acum nu ştiu exact ce să scriu… 5 secrete pe care nu le ştie nimeni? (😛 asta nu…) 5 secrete pe care nu le ştiu cei ce mai „aterizează” uneori pe blog-ul meu? (aici cred că-s mai multe… dar am să mă rezum la 5).

So… Să trag aer în piept şi să vă las să mai trageţi puţin cu ochiul în lumea mea privată…😀

1. Am făcut o facultate de jurnalistică în Bucureşti. O facultate particulară. Pentru că la stat am picat. Tocmai la proba de engleză. Nu ştiu de ce… dar nu mai contează… Oricum nu m-a descurajat deloc eşecul, ba chiar mai târziu m-a bucurat… Am avut o grămadă de lucruri de învăţat, am avut ocazia să cunosc oameni deosebiţi. Am avut colegi şi profesori celebrii😉 dar eu nu am urmat drumul acesta… cu toate că acum vreo 5 ani încă îmi doream enorm acest lucru.

2. Ţin cu Dinamo… Na, c-am spus-o…😀 Dinamo este XXXXXX din scrisorica către mine, cea din 2012.

3. Sigur plâng atunci când văd ”Love Story”. N-am avut ocazia să-l văd de două ori într-o zi…😀 să văd cât aş putea să plâng…

4. Mă deranjează uneori faptul că sunt prea… ”bine-crescută”. Aş fi vrut şi eu uneori să fiu rea, să calc pe cadavre pentru a-mi atinge scopurile, să fiu indiferentă, să nu mă impresioneze nimic. Dar…

5. Ziua mea de naştere e pe… 21 februarie.

Cam astea ar fi secretele…😀 Poate mai sunt şi altele, poate nu…

Mersi, Elena, m-am simţit ca în timpul unui interviu… Acum să vedem cine mai dezvăluie câte ceva…

Ciprian şi Mihai… aveţi cumva 5 secrete pe care doriţi să le împărtăşiţi? Dacă voi nu… poate unul din părinţi???😉 Ani, dacă tot ai început noul an cu avânt…🙂 poate te relaxezi puţin şi ne faci vreo 5 mărturisiri…🙂 Xsolo, între două escaladări, poate intri în jocul nostru… Nero, pentru că eşti corijent la tag-ul precedent, ai de spus 5 lucruri despre tine… Şi… ultima (dar nu cea din urma, of course), provocată să divulge 5 secrete despre ea, este… Zuza (My puffy obsessions).

Later edit – Şi Cronicarul m-a tăguit, culmea, la o zi după Elena…🙂

Much later edit:🙂 Pentru că am primit tagul de două ori… mă simt obligată să mai dezvălui un secret…🙂 Chiar şocant de această dată…🙂

6. Când aveam vreo 3-4 ani, mi-am alergat verişorul, cu doi ani mai mare, prin curtea bunicii, cu un cuţit în mână, strigând „Vreau să beau sânge de neamţ”… Probabil atunci i-am stârnit aversiunea faţă de români deoarece el, verişorul, nu a mai grăit niciodată în limba română, cu toate că o ştia relativ bine şi, mai mult, nu a mai vizitat România de ani buni… Chiar nu ştiu… Să mă simt vinovată sau nu???😛

8 gânduri despre &8222;5 secrets&8221;

  1. @nero: cum nu ai unde? vad ca totul a revenit la normal după scurt-circuitul de zilele trecute…🙂
    @Dan Radulescu: Am patit-o si eu, cu Zuza…🙂 Dar uite, datorita faptului ca am fost tag-uita de doua ori, sunt de acord sa mai adaug un secret…🙂

Lasă un răspuns

