Bucurii

Blogroll, Despre muzică, Despre orice altceva

Se pare că am fost extrem de cuminte anul ăsta din moment ce am primit o mulţime de cadouri, care de care mai frumoase, mai utile şi mai dulci…😉 Laptop-ul ăla nu a venit încă… Dar atâta timp cât eu am concediu şi alţii nu…😛 mă descurc…

Am o surpriză… dar momentan nu spun nimic… Şi tocmai pentru că această surpriză mă va ţine cam ocupată, s-ar putea să lipsesc ceva timp…😉 Aş avea nevoie de ajutorul cuiva pentru a afla cum aş putea proteja un anumit post de „furt” de orice fel. Nu e vorba de poze ci de un text, un text extrem de preţios pe care vreau să-l public aici, pe blog, şi de care nu aş vrea să profite nimeni, fără să-mi ceară aprobarea… Nu am devenit nici paranoică, nici îngâmfată… O să vedeţi despre ce e vorba şi, probabil, o să-mi daţi dreptate…

E, dar numele acestui post este „Bucurii”… Păi m-am bucurat de cadourile primite, alţii s-au bucurat de cadourile primite de la mine…😉 Mi-ar place să fie Crăciun, hai, nu în fiecare zi, dar măcar în fiecare săptămână…😀 M-am bucurat că am fost acasă, că părinţii mei sunt sănătoşi, că finuţa noastră a stat călare pe mine toată seara, făcându-mi o listă imensă de cadouri pe care ar vrea să le primească (inele, cercei şi brăţări, în special…).

Iar în rarele incursiuni pe internet am găsit o mulţime de lucruri interesante… unele m-au bucurat, altele m-au întristat…

Am găsit un protest, dar, se pare, cam târziu??? Aş fi vrut să particip şi eu, dar goana după cadouri şi agitaţia de Crăciun… Dar m-am gândit la altceva… Cum se încălzeşte vremea, aş vrea să-mi fac un tricou cu textul acestui protest… Aş fi curioasă să văd câţi din oamenii din jur vor pleca ochii, câţi vor îndrăzni să mă privească în ochi, câţi vor întreba ceva… Protestez şi eu, pentru că lumea se pare că a început să uite de ceea ce a fost în decembrie 1989. Pentru că acum toţi sunt ocupaţi să dea din coadă şi să facă sluj pentru că intrăm în UE, uitând de faptul că, dacă în 1989 nu se întâmpla ceea ce s-a întâmplat, poate nu intram în UE nici în 2100… PROTESTEZ!!!

Am găsit, prin intermediul unui blog românesc, dar nu mai ştiu care…😳 , topul celor mai proşti 50 de artişti din istoria muzicii… Stupid… „Blender.com – The ultimate guide to music and more” Hai nu zău… Locul 50 – Iron Butterfly. Locul 44 – Manowar – „None more metal. None more gay An American answer to Judas Priest and Iron Maiden, Rochester, New York’s Manowar embody every conceivable heavy-metal cliché: Bodybuilders all, the four wear leather and animal pelts onstage; singer Eric Adams shrieks only of death, warfare and the glory of metal; Joey DeMaio performs solo bass renditions of “The Flight of the Bumblebee.” They’re quite possibly the most ludicrous people in rock & roll history. Appalling fact In 1993, Russian youth voted Manowar above the Beatles and Michael Jackson as the act they would most like to see perform live. Worst CD Sign of the Hammer (EMI, 1985) „. Locul 41 – Whitesnake. Locul 37 – DOORS (Whhhaaaattttt???) – „He was the Lizard King. No, really… While in college, many young men still choose to immerse themselves in such ill-advised subjects as Nietzsche, black magic and Native American folklore. Most get over it; Jim Morrison, unfortunately, inflicted his terminally adolescent views on the wider world. The consequences included overblown screeds of nonsense such as “The End” and “The Crystal Ship” plus, effectively, the invention of goth. Then he got fat and died. Appalling fact Morrison is widely believed to have suffered his fatal heart attack while masturbating in the bathtub. Worst CD The Soft Parade (Elektra, 1969)„. Locul 14 – Yngwie Malmsteen. Locul 13 – Mick Jagger (Whhhaaaattttt???). Locul 6 – Kansas. Locul 2 – Emerson, Lake & Palmer. Nu ştiu pe ce criterii a fost făcut topul lor, dar… ca să o spun pe limba lor… It sucks… Mai apar în top Bob Geldof, Pat Bone, Michael Bolton, Celine Dion… Eu m-am revoltat pentru unele din trupele mele preferate… Să mă bucur pentru că Motorhead nu-i în top??? Cred oricum că acest top ar trebui să primească un mare IGNORE…😀

M-am bucurat enorm să descopăr că, incredibil sau nu, mai există oameni (sau îngeri???) lângă noi. „Spitalul de urgenţă” – partea I şi partea a II-a.

Şi nu în ultimul rând, mă bucur pentru revenirea în blogosferă a lui Nero.🙂

Lasă un răspuns

