My first tag :)

Despre cărţi

Am primit… „leapşa” de la… Cristealizări. Am s-o dau mai departe către Ani, pentru că sunt curioasă să aflu ce citeşte (sau ce-a citit) de scrie aşa frumos, către… diamond’s stories, pentru că sunt curioasă să aflu ce cărţi mai impresionează generaţia tânără, şi către Nero, pentru că sunt curioasă să văd dacă recomandă cumva o carte de tehnică fotografică🙂 .

Normal, am început cu sfârşitul… pentru că ăsta e stilul meu…🙂 M-am gândit două zile ce să fac… Ce să recomand… S-o iau în serios sau în glumă… Dacă o luam în glumă… aş fi recomandat o carte despre câini. Şi chiar am să recomand aşa ceva, pentru că pe mine m-au ajutat cele câteva cărţi pe care le am despre creşterea câinilor. M-au ajutat şi la propriu şi la figurat. La figurat, m-au ajutat să mă panichez la fiecare semn de apatie arătat de vreuna din „fete”, pentru fiecare stare a lor ce indica un simptom de boală gravă… La propriu… trebuie să recunosc că m-au ajutat să le aduc la o vârstă „onorabilă”… de 10, respectiv 5 ani. Prin urmare… cărţile de căpătâi folosite de mine pentru a căpăta ceva experienţă în creşterea câinilor sunt… Filea Ioan IVANA & Simona IVANA – „Câinele, mică enciclopedie” şi Mariana BĂLTOAICĂ – „Câinele sănătos, câinele bolnav”.

Adevărul e că m-am ferit cât am putut de acest tag… De ce? Pentru că este greu să recomanzi o SINGURĂ carte. Cărţile au vârstă… Unele… Există o vârstă „optimă” pentru a citi (sau a devora🙂 )… Walter SCOTT – „Ivanhoe” şi „Rob Roy” sau Alexandru MITRU – „Legendele Olimpului” sau… Ionel TEODOREANU – „La Medeleni”… sau „Robin Hood” (trebuie să ajung acasă, la Ploieşti, să caut cartea şi să văd de cine e scrisă…🙂 ), „Ultimul Mohican„, „Copii căpitanului Grant„… sau… cartea pe care am devorat-o şi în română şi în engleză, „Tess of the d’Urbervilles” – Thomas HARDY… sau „Doi ochi albaştrii” sau „Mica Dorrit” sau „Micul prinţ” sau „Portretul lui Dorian Gray„… Şi-aş putea continua aşa până dimineaţă…🙂 Sau „Cei trei muşchetari” sau, o da… „Maitrey„(a.k.a. „Bengal Nights, în limba engleză)… sau Cioran (orice, dar în special „Silogismele amărăciunii”)… sau… sau…

Şi totuşi… ca să respect cât de cât „tag-ul”… aş recomanda o carte deja dispărută (şi de pe piaţă şi din biblioteca mea – oare cui i-am dat-o împrumut?) – „Jurnalul unei fiinţe greu de muţumit” – Jeni Acterian. De ce? Pentru că mi s-a părut fascinant să-i „cunosc” pe Eliade, Cioran, Ionesco şi pe mulţi alţii din aceeaşi generaţie prin intermediul lui Jeni Acterian. Pentru că această carte mi-a plăcut foarte mult… Atât de mult încât am recomandat-o multora şi am şi împrumutat-o… Şi am rămas fără ea…

Totuşi nu mă lasă inima să fac numai o recomandare… Aş mai recomanda o carte. O carte care, credeţi sau nu, e şi despre mine… şi despre prietenii (amicii) mei de acum 13 – 14 ani… O carte care nu cred că a fost best seller şi pe care nu cred că o are multă lume în bibliotecă. O carte ce poate a trecut neobservată de critica literară dar o carte ce m-a impresionat. Atât de mult încât am hotărât acum 13 ani că fata mea (dacă voi avea vreodată) va purta numele de Vladiana. Şi nu mi-am schimbat hotărârea🙂 . Cartea este „Rock&Depeche. Filmul unui roman”, scrisă de Ioan Mihai Cochinescu. Nici pe asta n-o găsesc în bibliotecă… O să o caut şi la mama, la Ploieşti dar oricum sunt cam darnică…😦 S-a terminat! Nu mai împrumut cărţi! Doar le recomand.

În loc de încheiere… „Lumea Sofiei” pare o carte interesantă… Nu am citit-o, doar am răsfoit-o dar… „sună bine”🙂 .

Acum dau fuga să văd dacă sunt ultima dintre cei tag-uiţi… Catastif şi Alina Hodovan

Instrucţiuni pentru cei tag-uiţi…🙂
Acum e rândul vostru să respectaţi următoarele reguli:
1-După ce aţi fost nominalizaţi recomandaţi din toată inima o carte şi explicaţi într-un paragraf de ce (adică nu faceţi ca mine…🙂 ).
2-Nominalizaţi alte trei presoane pentru a primi tagul şi explicaţi de ce, tot într-un paragraf.
3-Anuntaţi-i că au fost nominalizaţi.
4-Nominalizaţi şi cine v-a făcut surpriza, pentru a se putea merge şi înapoi pe firul proiectului.

P.S. Moşule, crezi că poţi găsi undeva cărţile dispărute din biblioteci???

2 gânduri despre &8222;My first tag :)&8221;

  1. I’ve been surfing on-line more than 3 hours these days,
    yet I never discovered any attention-grabbing article like yours.
    It is lovely worth enough for me. In my opinion,
    if all webmasters and bloggers made good content as you probably did, the
    net will likely be a lot more helpful than ever before.

Lasă un răspuns

