Bran – Moeciu, here I come!!!

Despre fotografii, fotografi, aparate foto..., Despre orice altceva

Mâine plec… La Bran – Moeciu. La un Christmas Party de companie, mai neconvenţional…😛 Adică nu o petrecere numai cu oamenii firmei la vreun restaurant cu pretenţii sau vreo petrecere cu clienţii firmei. O petrecere cu angajaţii firmei şi perechea lor (cine are…), la munte… Două zile… Grătare, masă tradiţională românească, berică… Păcat că nu-i vorba de firma la care lucrez eu…

Prilej bun de a face câteva poze proaspete cu castelul Bran, cu pensiunile de pe acolo… Poate prind şi vreo tăiere de porc😀 şi primesc şi eu nişte şorici😉 . Pozele le voi împărţi cu Capsula Timpului, dar şoriciul e numai pentru mine😛 . Când mă gândesc la bulzul ce mă aşteaptă mâine, fierbinte, pe masă… mi se face foame subit! Ocazie minunată de a mai sta departe de PC, poate şi de televizor, de a mai respira ceva aer curat… Poate şi ninge puţin şi-atunci chiar va fi superb! Sper ca şi muzica să fie OK, să nu-mi strice nimeni weekend-ul perfect imaginat…😀

Gata, am terminat, căci încă nu mi-am făcut bagajul😮 !

5 gânduri despre &8222;Bran – Moeciu, here I come!!!&8221;

Lasă un răspuns

