Midnight caller vs. Midnight killer

Despre cărţi

Andrei Gheorghe scoate (sau a scos deja!?!) o carte. O carte care se numeşte „Midnight Killer. Banalitatea s-a nascut la oras„. Am aflat de aici. Şi aşa mi-am amintit de serial. Serialul pe care chiar îl urmăream cu ceva timp în urmă… Şi mi-am mai amintit de ceva… De „Duminicile celor singuri” de la PRO FM, emisiunea lui Florin Călinescu. Emisiune pe care o ascultam în… 1994 – 1995. Când m-am trezit în Bucureşti, singură, nevoită să-mi fac prieteni noi, să mă descurc singură… Am ascultat şi „Midnight killer” şi pot să spun că, uneori, serialul îmi plăcea mai mult decât replica radiofonică a lui Andrei Gheorghe.

Lasă un răspuns

