Infos

Despre cărţi, Despre filme, Despre muzică

No. 1 – Cine şi-a luat cartea azi ştie deja ca vineri, 15 decembrie, „Cotidianul” va costa 5,9 lei deoarece apare împreună cu DVD-ul „Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii” (nu cumpăraţi toate numerele, păstraţi-mi şi mie unul, măcar…🙂 ).

No. 2 – Cine recunoaşte… melodia…😛

În seara asta vreau să beau,
Să uit de-orice nevoi,
Să sparg paharul şi să zic:
Sunt acum, aici, cu voi…

Nu ştiu cât timp mi-a mai ramas,
dar vreau să mi-l petrec cu voi
Care mi-aţi fost alături
La bine şi la greu…

Şi de-o fi şi eu să mor,
Nu vreau să vă întristaţi,
Să cântaţi şi să jucaţi până-n zori
Şi dacă din când în când
O să mă primiţi în gând,
Voi fi aproape de voi.

Închin paharul şi vă spun:
Îi mulţumesc Celui de sus
Că mi v-a dat, prieteni buni,
Şi nu-s sïngur pe acest drum.

Şi de-o fi şi eu să mor,
Nu vreau să vă întristaţi,
Să cântaţi şi să jucaţi până-n zori
Şi dacă din când în când
O să mă primiţi în gând,
Voi fi aproape de voi.

să afle că trupa Cargo va fi… „aproape”, vineri, 8 decembrie, în Lăptărie, la obişnuita oră 22.00.

2 gânduri despre &8222;Infos&8221;

Lasă un răspuns

