Tu

CapsulaTimpului, Despre orice altceva

Tu, eşti în globul de cristal
Ce-mi arată drumul către mal
Când mă pierd în lumea ta, şi-aş vrea
Să înving tristeţea grea.

Tu, nevăzută dar te simt
Te ignor dar nu pot să mă mint
Eşti în ceea ce respir, eşti tu
Firul ce mă leagă de miracolul din zori
Când din vis uşor cobori, în tot ce ating în jurul meu
Chipul tau il vad mereu, în gând
Eşti orice, oricum, oricând.

Tu, aşteptarea din amurg
Când secundele încet se scurg
Cu atingeri moi de catifea
Alintate-n mâna ta.

Tu, eşti ideea de intens
Căutarii mele-i dai un sens
Un motiv ca să încerc mai mult
Tu eşti vocea ce-o ascult
Eşti chemarea de demult
Ce mă face să nu-mi aparţin, nu mai sunt eu
Nu mai e nimic al meu, eşti tu
Nu pleca nu spune nu
Nu pleca nu spune nu…

CONEXIUNI – „Tot ce-aş vrea să-ţi spun”, 1993

Mi-am adus azi aminte de melodia asta…🙂 De fapt azi mi-am adus aminte de casetele mele audio şi am umblat în dulăpiorul cu minuni imediat cum am ajuns acasă…🙂 Ce minunăţii am eu acolo… Câteva casete originale şi restul copiate. Ah, ce vremuri…🙂 Ce alergături… Oricum, nu am reuşit, dar nici nu mi-am propus, încă, să deţin şi în format digital absolut tot ce am pe casete. Acum îmi aduc aminte de o mică „victorie” obţinută cu ajutorul casetelor… Înainte de concertul Uriah Heep şi Iris, cel de pe Aeroportul Băneasa, Cip al meu a rămas uimit când i-am arătat caseta mea cu „Best of Uriah Heep”🙂 El nu ascultase niciodată Uriah Heep… sau poate doar ocazional… Ciudat a fost că, după ce ne-am întors de la concert, am ascultat caseta şi… surprinzător, se auzea destul de bine! Adevărul e că nu mă aşteptam ca după atâta timp casetele să fie aproximativ în aceeaşi stare ca acum 13 – 14 ani când au fost înregistrate! Şi-am mai avut o „victorie” de acest gen cu Thin Lizzy, „Whiskey in the jar”, la vremea când Metallica preluase această piesă…🙂 Şi tot casetele mi-au fost la îndemână atunci. Cred că de asta nu le arunc!

Hmm… o poză cu casetele noastre audio, originale sau nu, s-ar potrivi la Capsula Timpului?

Şi n-a fost unica amintire de ieri… Am văzut „Legături bolnăvicioase”. Un film… bolnav, cu un subiect cam într-o ureche…😀 dar totuşi povestea m-a prins, m-a făcut curioasă… Ce m-a dus înapoi în timp… o poveste… O poveste care se auzea în fundalul iubirii rustice a celor două eroine. O poveste pe care, poate, numai cei ce o ştiau au auzit-o… O poveste pe care o ascultam mereu şi mereu, exagerat de mult, atât de exagerat încât ajunsesem să o învăţ pe de rost… „Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte”. O aveam tot pe casetă… Dar caseta asta nu o mai am…😦 Victorie, cred că am găsit şi povestea. Sper să fie varianta pe care am învăţat-o pe de rost, altfel se pierde tot farmecul… Dacă vedeţi mâine prin oraş pe cineva cu un post-it pe spate, pe care scrie „a dat în mintea copiilor” să ştiţi că eu sunt!😛

4 gânduri despre &8222;Tu&8221;

  1. eu am reascultat melodia asta acum o luna. ma ofticam ca s-a dus vara si din nu stiu ce motiv, melodia imi aminteste de vama.
    diferenta este ca eu sunt din generatia „internet” si am gasit-o pe ODC..🙂 putinele casete pe care le-am avut s-au prapadit de mult.

Lasă un răspuns

