Happy Thanksgiving Day…

Despre orice altceva

Macy's Thanksgiving Day ParadeAzi se sărbătoreşte Thanksgiving Day…😀 în SUA… Conform unei teorii…😛 astăzi ar fi trebuit să pregătesc un curcan ca la carte, cu sirop de arţar şi toate cele… Adică… să sărbătoresc… De ce? Ca să am libertatea de a sărbători şi Valentine’s Day pe 14 februarie…😀 Aşa mi-a spus el când am încercat prima oară să îi insuflu spiritul de Valentine’s Day. Privind-o ca pe o sărbătoare împrumutată, ca pe o oportunitate de a se mai însufleţi puţin comerţul înainte de clasicele 1 şi 8 martie, a fost puţin reticent şi m-a întrebat „Dar Thanksgiving Day când îl sărbătorim?”. Am râs, înţelegându-i reacţia… Şi aşa mă trezesc de fiecare Valentine’s Day făcând glume şi promisiuni de sărbătorire a Thanksgiving Day😀 . E, de data asta, va avea o surpriză! Chiar dacă curcanul nu sfârâie în cuptor, masa nu e pusă, rudele nu-s aici şi paradă ca la Macy nu cred că vom vedea vreodată în Bucureşti, iar de mulţumit nu am de gând încă să mulţumesc cuiva în mod public, uite, dragul meu, că pe blog am sărbătorit Thanksgiving Day. Aşa că… ce cadou îmi iei de Valentine’s Day?😛 Ooops, de Halloween am uitat!

Acum, serios, e o sărbătoare interesantă… De ce nu am avea şi noi o zi în care să mulţumim cuiva… pentru că ne-a ajutat cândva, pentru că a fost lângă noi când am avut nevoie, pentru că ne-a spus o vorbă bună, pentru că ne-a alinat durerea, pentru că ne-a iubit, pentru că ne-a găsit, pentru că ne-a acceptat?

Lasă un răspuns

