Şase, vine mama!!!

Despre orice altceva

Vine mama! Am la dispoziţie o zi… să pun totul în ordine…😮 Şi nu cred că o să meargă cu o curăţenie… de suprafaţa… sau mai superficială, să zicem… Trebuie să şterg praful şi în cele mai ascunse colţuri (pentru că sigur va observa), trebuie să găsesc un loc pentru toate cărţile din colecţia Cotidianul, cineva trebuie să dea cu aspiratorul, trebuie să spăl câinii şi să-i perii… Ar trebui să arunc cuvertura pe care tot câinii au rupt-o (of, dacă ştiam eu cu ce mă procopsesc…😀 ) şi, eventual, să colorez cu markerul braţele canapelei… pe care tot câinii le-au ros… normal…😀 Trebuie să spăl toate rufele, să schimb aşternuturile, să-mi parfumez casa, să mă pregătesc să fumez cât mai puţin posibil, să încerc o reeducare rapidă a câinilor (ceea ce nu cred că va fi posibil, dar am să încerc, măcar o noapte, să le conving să nu se mai cuibărească lângă mine în pat…😀 ).

Noroc că am spălat săptămâna trecută perdele şi am mai făcut aşa… câte un pic de ordine pe ici pe colo… Oricum trebuie să-mi fac atrenamentul pentru curăţenia de Crăciun, nu?

Deja am obosit doar gândindu-mă la câte aş avea de făcut mâine… E… până la urmă fac şi eu ce pot şi gata…😀 Important e să fie ordine ca să-i ia ochii şi să nu mai vadă fiecare păr de câine căzut…

E, dar oricum niciodată nu va fi… curat enough pentru o mamă care-şi vizitează fiica… Şi dacă mă gândesc mai bine, poate va fi fermecată de concertul cu AG de la Sala Radio şi probabil va uita să-mi facă observaţie…😀 dacă va avea de ce…🙄 În fond, pentru concert vine, nu să facă inspecţie… Oooo… ce fac cu mulţimea de cosmetice de pe maşina de spălat??? Înnebunesc! Am fugit! Mă apuc de curăţenie de acum!

Un gând despre &8222;Şase, vine mama!!!&8221;

Lasă un răspuns

