I’m so very… blue!

Despre muzică, Despre orice altceva

Luna asta sunt „onorată” cu nici mai mult nici mai puţin de 3 concerte… Cu A. G. Weinberger

  1. 19 Noiembrie – Sala Radio: A. G. Weinberger & BigBand-ul Radiodifuziunii Române🙂
  2. 21 Noiembrie – Club A: A. G. Weinberger Band🙂
  3. 24 Noiembrie – Laptaria Enache: A. G. Weinberger Band🙂

Aşa că mi-am şters camera foto de praf, mi-am pus acumulatorii la încărcat, am întrebat în stânga şi-n dreapta de o cameră video😉 … şi, normal, mi-am cumpărat bilete… Well… nu pentru toate trei (urmează…) ci pentru cel care mă bucură cel mai mult… Concertul din Lăptărie…🙂

Aştept cu interes şi curiozitate concertul de duminică, 19 noiembrie 2006. Pe cel din noiembrie 1997 l-am ratat… Oricum sunt încântată pentru că voi împărţi şi cu mama mea bucuria şi emoţia acestui concert. Poate că a venit vremea să mai dau şi eu câte ceva înapoi…🙂

Aşa că până la sfârşitul lui noiembrie mi-am asigurat porţia de muzică bună…😉


În altă ordine de idei, în weekend am fost acasă… Acasă… la mama şi la tata… Acasă, la Ploieşti🙂 M-am simţit excelent… Ce bine e să ştii că are cineva grijă de tine, că te întreabă dacă ai mâncat, că te bate la cap să nu-ţi aprinzi ţigara cum te dai jos din pat, că te întreabă la ce oră te-ntorci… Indiferent câţi ani ai! M-am încărcat cu energie pozitivă şi am constatat că vecinii mei din Bucureşti sunt cei mai tari…😀 (am avut o mică petrecere în bloc, acasă la Ploieşti… Muzică toată noaptea, dans în forţă, de vibra tavanul… Parcă aici, în Bucureşti, nu mi-a atras atenţia aşa ceva…).

Fratele meu m-a dus într-un băruleţ drăguţ… Într-o „kârciumă cu jazz”, pe nume „Hailaif”🙂 . Mi-a plăcut şi m-a surprins… M-am bucurat că am găsit un astfel de refugiu în micul meu oraş natal. Mi-a plăcut şi ceaiul, servit ca la carte (nu ştiu numele ceaiului… foarte complicat… reţin numai că avea caramel şi nuci de cola…😕 ) şi minunatul capuccino cu rom… De revenit!

Lasă un răspuns

