M-am „băgat” la Bloglines

Blogroll

Nu am mai făcut faţă navigării din blog în blog, aşa că mi-am făcut, în sfârşit, cont la Bloglines. Îmi place… Mi-e mult mai uşor aşa… Totuşi, mă gândesc că se pierd multe prin RSS… Sunt conştientă că voi înceta să vizitez sursa câtorva feed-uri şi mă întreb oare n-am să pierd? N-am să pierd comentariile, o bucurie strigată cu un font de culoare roz, o schimbare de temă…, un zâmbet, o lacrimă, o „atingere”? Rămâne de văzut…

Later edit: Culoarea font-ului se vede…😀 Dar… durează ceva de la publicare şi până ajunge feed-ul la Bloglines…

Un gând despre &8222;M-am „băgat” la Bloglines&8221;

Lasă un răspuns

