Teste

Despre orice altceva

Via Hoinar pe web… m-a apucat iar nebunia…

Şi-am aflat… că-s deosebit de mulţumită de persoana mea…😀 Of, şi eu care mă credeam modestă… Şi că refuz conformismul şi locurile comune… şi că am tendinţa să nu atrag atenţia prea mult asupra mea… Yeah, whatever…😀

Şi dacă tot am făcut 2 teste până acum, de ce m-aş opri? Aşa că… aflu că am o personalitate extrem de puternică…😀 Cu asta şi cu refuzarea conformismului chiar că sunt de acord…

Ăsta pare interesant…😀 Şi… parcă se potriveşte…

Introspective, Sensitive, Reflective
You come to grips more frequently and thoroughly with yourself and your environment than do most people. You detest superficiality; you’d rather be alone than have to suffer through small talk. But your relationships with your friends are highly intensive, which gives you the inner tranquillity and harmony that you need in order to feel good. However it is no problem for you to be alone for extended periods of time, without becoming bored.

Oare o fi cazul să fac o categorie separată pentru teste?🙂

Lasă un răspuns

