A.G. în Yellow Club, 27 octombrie 2006

Despre muzică

GuitarA fost un concert de care sigur îmi voi aduce aminte. A fost un concert care a lăsat urme adânci în sufletul meu. A fost un concert pe care… dacă îl pierdeam mi-ar fi părut rău. Am ascultat „Break the man” live! Am cântat alături de A.G. „Guess who„, pentru B.B. King. Am vibrat pe „Beast of burden„, melodia mea preferată, am dansat un pic pe „Spoonful„… Un concert memorabil, perfect, mult prea perfect…😀 Nu pot comenta prea multe, pentru că nu sunt nici critic muzical, nici producător. Sunt un consumator înfocat, pentru care nu contează nici preţul biletului, nici preţul ultimului album…

În timp, am reuşit să învăţ ceva… Atâta timp cât muzica care-ţi place e aproape de tine, nu contează nimic… decât să fie de calitate. Contează să fii prezent, să plăteşti, să sprijini aşa cum poţi ceea ce îţi place… AGWNormal că mă doare atunci când aflu că muzica ce-mi place nu e promovată… Normal că mă revolt atunci când aflu că videoclipul melodiei „Break the man” nu e difuzat de nici o televiziune… Normal că în acele momente îmi doresc să-mi fi continuat cariera jurnalistică şi să ajut, într-un fel sau altul promovarea muzicii blues din România.

Acum câteva zile citeam ceva în Evenimentul Zilei, surprinzător… Adevărul e că sunt egoistă. Nu vreau ca AG să fie recunoscut în străinătate (la fel cum e Cioran, Ionesco sau, de ce nu?, Radu Mihăileanu)… Eu vreau, mai întâi, să fie recunoscut aici, în România… Pentru că e un om care s-a luptat cu apucăturile balcanice ale poporului nostru, e un om care a speculat inteligenţa muzicală din noi, e un om care merită să câştige… AICI, ÎN ROMÂNIA… ÎN ŢARA LUI!!!

Later edit:

Revin cu două informaţii noi.

Cu ocazia concertului său din 13 Octombrie 2006 de la Oradea, AG Weinberger a primit „Diploma de Onoare Pentru Promovarea Imaginii oraşului Oradea şi a României pe toate Meridianele Lumii” şi „Medalia Oraşului Oradea” – distincţii oferite de primarul orădean, dl. Petru Filip.

Tot în octombrie 2006, AG Weinberger a fost ales ca „Asociate Member” în NARAS (National Academy Of Recording Arts And Science) – organizaţie care oferă premiile Grammy.

Interviuri:

ACADEAUA – Cea Mai Dulce Emisiune de Blues de pe Planetă

Lasă un răspuns

