Uriah Heep

Despre muzică

A fost cum mă aşteptam… A fost concertul unei trupe mari pe care o plăceam cu mult înainte să-nceapă să-mi placă Iris…😀 A fost un sunet clar, perfect, care a ajuns direct în sufletul meu (unii spun ceva de microfonii… eu nu am auzit aşa ceva, decât aproximativ 1 minut, la începutul unei melodii…). Poate, de fapt, auzeam în cap melodiile ce le ascultam cu mult timp în urmă pe casete, ignorând ceea ce se cânta pe scenă… Dar nu cred… Eu am auzit perfect „July Morning”, „Look at Yourself”, „Free Me” (funny thing: Realitatea Românească scrie că Uriah Heep a cântat, printre altele, melodia „Freedom” – there is no such thing…), „Easy Livin’ „, „Lady In Black”, „Gypsy”… toate melodiile pe care le devoram acum vreo 14 ani… Adevărul este că Bernie Shaw s-a îngrijit tot timpul concertului de sunet, dând indicaţii ferme sunetiştilor. Oricum n-am prea avut ochi să-l urmăresc pe Bernie Shaw, am fost atentă mai mult la mişcările teatrale ale lui Mick Box, care tot timpul concertului şi-a vrăjit chitara, a făcut-o să cânte şi să vibreze în toate poziţiile… Au mai fost câteva… „incidente”, care totuşi nu au umbrit cu nimic show-ul… Lee Kerslake a avut ceva probleme cu tobele, a părut un pic cam nervos la un moment dat, dar show-ul a fost, per total, perfect!

Uriah Heep, îşi păstrează componenţa actuală, Bernie Shaw, Phil Lanzon, Mick Box, Lee Kerslake, Trevor Bolder, de 20 de ani, adică din 1986. Mick Box însă este unul din cei care au dat viaţă trupei Uriah Heep, acum 36 de ani (!!!), este, cum s-ar spune „a living legend”.

Dacă aş fi avut ceva minte, m-aş fi lipsit de deschideri şi aş fi venit direct la Uriah Heep… Irisul nu mi-a plăcut… Părea obosit, iar oboseala lor au transmis-o şi sonorizării (sau invers)… În plus, poate greşesc sau nu, la un moment dat clapele parcă au luat-o razna, ieşind din ritm… Raza, aşa la o primă vedere, e OK. Pentru o trupă nouă s-au prezentat destul de bine… În sfârşit a mai apărut şi o voce feminină în peisajul rock… Ideea e să reziste…

Oricum, eu nu am fost la concert pentru Iris sau pentru Raza. Am fost pentru Uriah Heep şi totul a fost… mai mult ca perfect…🙂 Astfel de concerte nu trebuie ratate… Îmi pare rău numai pentru că nu mi-am luat camera… Am lăsat-o acasă, să se odihnească după concertul lui A.G.… Despre care sper să am timp să scriu mâine… Sau poate în seara asta…😉

Lasă un răspuns

