În casă nouă…

Despre orice altceva

Nu, nu m-am mutat… Doar am schimbat sistemul de operare şi a durat ceva timp până să-mi revin…😀 E ca o mutare în casă nouă. Înghesui tot, strângi tot, ajungi în noua casă şi încerci să aranjezi totul ca înainte, să-ţi fie totul la îndemână. Şi, normal, din varii motive nu-ţi iese din prima.

O primă schimbare pe care am făcut-o a fost să încerc şi eu Office 2007… Superb. Nu mă aşteptam la o aşa schimbare. Am fost extrem de încântată de Word, din care, mai nou, poţi posta direct în blog dacă ai blogul la Windows Live Spaces, Windows SharePoint Services, Blogger sau la Community server. Am încercat şi eu cu WordPress-ul meu dar nu mi-a ieşit… Încă…😛

Urmează să testez în profunzime Excel-ul, Access-ul şi să mă dumiresc şi eu ce-i cu InfoPath-ul… Outlook-ul arată bine, vreau să văd cât de performant e în ceea ce priveşte salvarea setărilor conturilor de mail, a regulilor ş.a.m.d.

Acum stau şi-mi caut shortcut-urile de pe desktop, mă minunez că lista de programe nu mai ocupă jumătate de ecran (dar nu-i timpul trecut…) şi, normal, zâmbesc când văd cât de… „smooth” e PC-ul (dar nici pentru asta nu-i timpul trecut).

Mi-am propus să-mi instalez tot ce e de instalat (btw, m-am ales şi cu un Caesar IV…😀 ), să customizez totul, să-mi pun totul la îndemână, să fac o imagine a sistemului, pentru ca altă dată să nu mă mai doară capul…😛

2 gânduri despre &8222;În casă nouă…&8221;

Lasă un răspuns

