Motor de căutare prin blogurile româneşti

Blogroll

Google ne lasă să ne facem motoare de căutare…😀 Aşa că am încercat şi eu… Ce-a ieşit e aici. Şi la ce m-am gândit… Să facem un motor de căutare pentru blogurile româneşti. Aşa că, cine vrea (şi are cont la google), poate adăuga adresa blogului său. De mâine încep să adaug blogroll-ul meu (poate cu ocazia asta mai fac şi curăţenie pe-acolo…). Să vedem ce-o ieşi.

Pentru promovarea acestui motor există un cod. Din nefericire eu încă nu-l pot pune aici, din cauza scriptului java. Dar cine are posibilitatea, îl poate pune pe blogul personal.

<!– Google CSE Search Box Begins –>
<form id=”searchbox_002818928561008756092:mxxhju29kvk” action=”http://www.google.com/cse”&gt;
<input type=”hidden” name=”cx” value=”002818928561008756092:mxxhju29kvk” />
<input name=”q” type=”text” size=”40″ />
<input type=”submit” name=”sa” value=”Search” />
<input type=”hidden” name=”cof” value=”FORID:0″ />
</form>
<script type=”text/javascript” src=”http://www.google.com/coop/cse/brand?form=searchbox_002818928561008756092%3Amxxhju29kvk”></script&gt;
<!– Google CSE Search Box Ends –>

Later edit: Normal (sau nu…🙂 ) s-au mai gândit şi alţii la ce m-am gândit eu… Înseamnă că am avut o idee bună…😉

5 gânduri despre &8222;Motor de căutare prin blogurile româneşti&8221;

Lasă un răspuns

