De la lume adunate…

Despre muzică, Despre orice altceva
  • Pe site-ul lui A.G. WEINBERGER, se poate urmări videoclipul melodiei „Break the man” de pe ultimul album, „Nashville Calling„. Sfat: deschideţi WMA, Open URL, şi introduceţi acolo link-ul către videoclip. Eu am avut ceva probleme în browser şi aşa am procedat. Videoclipul e ca o mică bijuterie, are o atmosferă retro foarte puternică, care se simte din prima secundă şi până în ultima… Superbă melodie, şi un videoclip pe măsură! Thank you, AG!
    Cine vrea să scape de stresul acumulat într-o săptămână de muncă, să uite de griji, să-şi încarce bateriile, să asculte muzică bună şi să se simtă bine, să nu uite că, vineri, 27 octombrie, ora 21.30, în Yellow Club, A.G. va susţine un nou concert.
  • În noaptea de sâmbătă spre duminică (28 spre 29 octombrie), se trece la ora oficială de iarnă. Astfel, ora 4:00 va deveni ora 3:00, iar duminică va fi cea mai lungă zi a anului, cu 25 de ore. Lucru foarte important şi demn de reţinut!!! Deci sâmbătă am ce face…😀 Dau înapoi toate ceasurile… să nu cumva să ratez concertul Uriah Heep… La ora 19.00!!! Duminică, 29 octombrie!!!
  • Pentru cei interesaţi de… chilipiruri… Astăzi începe târgul Kilipirim, la Sala Dalles… Momentan trebuie să mă credeţi pe cuvânt pentru că nu am găsit nici o ştire în sensul ăsta… Eu am văzut un afiş pe la Universitate.
  • Aflu cu stupoare că s-a inventat pelerina care te face invizibil… Asta înseamnă că, înainte de a bârfi pe cineva, ar fi bine să te asiguri că persoana în cauză nu se ascunde sub o astfel de pelerină în vre-un colţ de cameră… Deja Star Trek nu mai pare aşa departe… Aştept cu nerăbdare să mă teleportez dimineaţa direct la serviciu şi să mă fac invizibilă ori de câte ori am chef…😀

Lasă un răspuns

