Murături şi… relaxare

Despre muzică, Despre orice altceva

În weekend nu prea am avut chef de nimic… Am încercat, cu succes aş spune, să înving o răceală şi…, pentru prima oară, eu şi Cip ne-am pus singuri murături, operaţiune privită cu ceva suspiciune de mine (antitalent în bucătărie)… Oricum aceste murături vor fi exact pe gustul meu, deoarece compoziţia unui borcan este cam aşa:

  • 40% varză albă şi roşie
  • 30% conopidă
  • 20% gogonele
  • 10% usturoi, ardei iute, ţelină, sfeclă roşie

Adică, cât mai puţine gogonele…🙂 Acum aşteptăm cu interes să se facă şi, cu şi mai mare interes, ne întrebăm dacă or să ne ajungă până la Crăciun…

Am încercat să mă relaxez… Am vrut să văd dacă mă prinde iar NFS – Most Wanted… Chiar şi cu volan… nu m-a prins… Am jucat vreo două luni, cu tastatura, dar m-am plictisit… Repede… Unde o fi vremea aia când mă uita toată lumea în faţa PC-ului jucând The Sims? Cred că devenisem un pic dependentă… :O Nu mă despărţeam de jocul ăla până nu-mi atingeam obiectivele… Dar m-am plictisit şi de The Sims… Cred că pentru relaxare am să mă întorc la Age of Empires… Să-mi fac imperiul meu, să-i bat măr pe toţi… Sau la Caesar… Poate-ar trebui să caut pe Google să văd ce jocuri noi de strategie au mai apărut… Da, exact asta am să fac…

3 gânduri despre &8222;Murături şi… relaxare&8221;

  1. M-am apucat de Caesar IV. Merge cam greu pentru ca e 3D si PC-ul meu nu e chiar un as al performantei, dar merge… cu multa rabdare…
    Iti multumesc oricum pentru jocurile mentionate. Daca-mi pierd rabdarea cu Caesar, poate le incerc si eu. Cred ca Pharaoh am mai jucat.

  2. ai gasit pana la urma vreun joc nou de strategie pe genul celor de mai sus?😀
    intreb cu interes, ca si eu m-as juca ceva nou, si vad ca am trecut prin aceleasi „obsesii”😉 la mine s-au mai adaugat Heroes of Might and Magic, Pharao, si nush, cam astea I guess🙂

Lasă un răspuns

