Your life expectancy is 85.8 years

Despre orice altceva

Via doctorescu, n-am rezistat şi am ajuns aici. De unde am aflat că voi trăi 85 de ani şi… ceva…🙂 Să-mi fac rost de nepoţi să am ce face, să nu mă plictisesc…😀
Explorînd, am mai găsit ceva interesant…😀 Dacă-mi păstrez nivelul de stress (12) nu cred că mai apuc cei 85 de ani…😀

6 gânduri despre &8222;Your life expectancy is 85.8 years&8221;

  1. cea mai in varsta barbat in viata din lume si-a sarbatorit a 115 aniversare in august 2006;
    cea mai in varsta femeie in viata, declarata anul trecut in decembrie, avea 116 ani si 85 de zile;

    cel mai in varsta barbat ce a trait candva a decedat la 120 de ani si 237 de zile;
    cea mai in varsta femeie ce a trait vreodata – 122 de ani si 164 de zile;

  2. My Personal Day of Death is… Saturday, September 20, 2070
    Seconds left to live… 2,017,242,117
    :O Cred ca e prea mult, totusi!!!
    Si dupa ce am intrat de vreo 3 ori… 2048… Luna iunie – iulie – septembrie…😀 Cred ca primul rezultat e cel adevarat…😀

Lasă un răspuns

