The world is going slightly mad…

Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

Ooops… mai am un post cu titlul acesta… Dar altă idee mai bună nu mi-a venit acum. Asta înseamnă ca nu voi câştiga niciodată la Portoroz? – FELICITĂRI CÂŞTIGĂTORILOR!!! Sper ca, într-o bună zi, să mi se împlinească visul şi să câştig şi eu ceva… acolo… la Portoroz…🙂 De fapt visul meu mergea mult mai departe… Mergea către un… Golden Lion

Vise… Vise realizabile, irealizabile, impertinente sau pertinente… Vise frumoase care ne dau puterea de a începe o nouă zi… Vise împlinite sau neîmplinite… Vise pe care mai avem timp să le împlinim… Sau nu?

Oricum despre vise vorbesc… Despre visele mele, despre ceea ce s-a întâmplat astăzi (ieri, deja)… Mă întrebam… Oare mai are rost să visez??? Văd că toată lumea o ia razna şi eu nu pot face nimic… Oare mai are rost să visez la apartamentul nostru cu trei camere? Oare mai are rost să mă întreb cum îl va chema pe copilul nostru? Sau oare mai are vreun rost să mă gândesc să-mi schimb jobul? Dacă va începe un război, un alt război… mai are rost să visez? Mă înspăimânta războiul dintre Liban şi Israel… Care s-a sfârşit surprinzător (ca să nu spun suspect…) de repede… Dar de data asta ar putea izbucni ceva mult, mult mai periculos… Şi pentru ce? Pentru ce? Să mai visez la un concert cu Iron Maiden în România? Tocmai am terminat de luat de pe DC++😳 ultimul album… „A matter of life and death„. Încă nu l-am ascultat dar ştiu, din ce-am citit, că este un album de concepţie, împotriva războaielor… Poate e genul acela de album care trebuie ascultat cu versurile în faţă… Aştept cu nerăbdare să-l aud…

Dar să revenim… vorbeam despre vise şi războaie fără rost… Pentru ce? Pentru ce un nou război, un nou Nagasaki (sau mai multe…)? Să-mi spună şi mie cineva… Mai am de ce să visez?

Sper totuşi să mă înşel…

Lasă un răspuns

