Învăţare de minte

Despre orice altceva

M-am întrebat astăzi ce să fac? Să şterg, să parolez, să ascund anumite posturi??? Am întrebat în stânga şi-n dreapta… Unii n-au spus nimic, unii au zis că da, acele posturi ar fi bine să dispară… Interesant e că nimeni nu a zis nu… Acum adevărul e că nu am întrebat chiar pe toată lumea…

În drum spre casă, în metrou, am analizat problema, am întors-o pe toate feţele şi am hotărât… NU. Mi le asum cu toată responsabilitatea, chiar dacă au fost scrise cu furie… Decât să le şterg, mai bine învăţ să-mi controlez ieşirile, fie ele chiar şi pe blog… Dacă le-aş fi şters m-aş fi simţit aiurea, poate chiar un pic ipocrită. Şi nu faţă de alţii ci faţă de mine… Important e să mă simt eu bine cu mine însămi. Dacă le-aş fi şters aş fi simţit că am ciuntit blogul, că am ascuns o bucăţică din el, din mine, până la urmă…

Am observat că, din cauza acestei furii, am ignorat câteva lucruri importante. Unul ar fi concertul lui A. G. Weinberger din Monaco Lounge (şi deja se apropie un nou concert…😉 ) şi al doilea ar fi ziua micuţei Blacky. Ar fi fost mai bine dacă îmi canalizam furia făcând ceva productiv…🙂 Ar fi fost mai bine dacă aşteptam să mă liniştesc şi apoi analizam problema cu calm… E… Ar fi fost…

Asta înseamnă învăţare de minte…🙂

2 gânduri despre &8222;Învăţare de minte&8221;

Lasă un răspuns

