DOUĂ (2) RÂNDURI…

Despre muzică

Am văzut de câteva zile, pe net, diverşi oameni mai mult sau mai puţin revoltaţi pe marginea unui proiect de lege ce urmează a fi votat. Am stat pe tuşă, am analizat, am… „rumegat”, m-am întrebat dacă poate fi adevărat, dacă nu cumva e vorba de manipulare, de propagandă mai mult sau mai puţin politică. Pe scurt, se îngrădeşte libertatea de exprimare…

Iniţial, am refuzat să cred ca e adevărat… Am refuzat să cred că DOUĂ (2) rânduri dintr-o lege pot anula… 17 ani de democraţie… Am refuzat să cred că DOUĂ (2) rânduri dintr-o lege ne-ar putea arunca înapoi la… „Partidul (a se citi… Guvernul) te vrea tuns, roackere…”. Nu tuns… dar fără orice fel de manifestare considerată (de către cine?) antireligioasă (concerte, cărţi, filme, piese de teatru, chiar tricouri, tatuaje, pandantive…, poate chiar bloguri, forumuri…).

M-am legat în principal de muzica rock, pentru că asta mă doare cel mai tare… Pentru că încă mai sper că voi vedea în România: Motorhead, Manowar, Metallica (din nou), Iron Maiden, Black Sabbath & Ozzy… şi multe alte trupe… Pentru că acest articol reduce considerabil posibilitatea organizării în România a unui festival „Monsters of Rock”. Pentru că, oricum, datorită ideilor preconcepute şi minţilor înguste ale unora, când spui rock… deja ai încălcat art. 13 din acest proiect de lege… Deja îmi aduc aminte de copilărie

Alţi protestatari:

4 gânduri despre &8222;DOUĂ (2) RÂNDURI…&8221;

  1. Pingback: wtf?! « elenalog

Lasă un răspuns

