Cifre şi planuri de viitor

Despre orice altceva

Pentru că am prins momentul „live” zic eu că merita menţionat… Cu toate că… nu e cine ştie ce mare realizare. Nu e mare lucru… 9.000 de vizionări a 82 de post-uri (si a 105 comentarii)…

Oricum, se pare că am să mă mut, cum ar veni, la… domeniul meu…😮 De ce? Încă nu ştiu… Pentru că nu-mi pot cumpăra upgrade-ul de CSS deoarece locuiesc în România (se cumpără prin Pay Pal – discriminare?!?), pentru că nu ar strica să mai învăţ câte ceva, pentru că, acum, WordPress-ul pare că a luat-o razna puţin (au ieşit la iveală toate link-urile ascunse😮 ), pentru că nu-mi plac „zâmbetele” de aici ( :O – nu e recunoscut, decât în forma cu „eek” între două puncte…), pentru că o să-mi pot schimba tema săptămânal😀 … Deja… m-am hotărât…😀

Lasă un răspuns

