De ce?

Blogroll

De ce mi-am făcut blog? Nu ştiu… De ce scriu? Ca să nu uit să scriu, ca să scap de cifrele ce mă înconjoară zilnic, ca să mă mai cufund din când în când în frumoasa lume a cuvintelor scrise, ca să mai cochetez din când în când cu metaforele…

Nu mi-am făcut blog ca să atrag atenţia asupra mea, nu mi-am făcut blog ca să câştig bani, nu mi-am făcut blog pentru că aşa e moda şi nu, în nici un caz nu mi-am făcut blog ca să-l trec în CV, la part-time, eventual…😆

Sunt o egoistă… Nu mi-am făcut blog decât pentru mine… Pentru plăcerea mea de a scrie şi de a povesti verzi şi uscate, câte-n lună şi-n stele, vrute şi nevrute… Pentru plăcerea mea de a-mi exprima liber trăirile vizavi de ceea ce mi se întâmplă… Pentru mine… în general…

Un gând despre &8222;De ce?&8221;

Lasă un răspuns

