Concerte…

Despre muzică, Despre orice altceva

Pentru că toţi vorbesc, de bine sau de rău, despre Summit-ul francofon… m-am gândit să le dau o mână de ajutor celor care, ca şi mine, au căutat în zadar programul cultural-artisitic (😆 ) al acelor zile… Azi dimineaţă, în metrou, am văzut şi eu că… „au murdarit si treptele de la metrou cu francofonia lor. nu era de ajuns ca au schimbat rute de masini, acum ne agaseaza si in subteran. am avzut la unirii niste afise lipite pe trepte. neinteresant„. Interesant pentru mine căci am descoperit adresa cu programul… http://bfranco.ro/. Poate ştie cineva unde e adresa cu mijloacele de transport în comun suspendate…😆 Eu oricum aştept cu nerăbdare ceva concerte de muzică africană.
E, şi azi am avut o surpriză plăcută… Vine toamna, deci vin şi concertele… Concertele cu trupele noastre, cu artiştii noştri. Şi ce deschidere mai bună la noul sezon de concerte aş fi putut avea decât… A. G. Weinberger… Pe 23 septembrie la Monaco Lounge Cafe…🙂 Abia aştept! Şi abia aştept să se redeschidă şi bârlogul meu preferat de hibernare…🙂 LĂPTĂRIA… Până la urmă toamna nu-i chiar aşa de tristă…

Lasă un răspuns

