Intră în cărţi

Despre cărţi

Pentru că ieri am fost foarte ocupată…😛 , am să scriu astăzi despre iniţiativa celor de la Cotidianul. În fiecare miercuri, ziarul Cotidianul este însoţit de o carte de referinţă. La un preţ mai mult decât special… 3 lei. Ieri, 13 septembrie, a fost „Ai toată viaţa înainte” de Romain Gary, câştigător al premiului Goncourt de două ori. Săptămâna viitoare, adică pe 20 septembrie, va fi „Centaurul” de John Updike. Eu… m-am abonat!😀

Pentru amatorii de… citit… modern…😆 cărţile se găsesc şi online, dar nu se pot descărca (sunt gif-uri):

3 gânduri despre &8222;Intră în cărţi&8221;

  1. eu astazi am aflat de aceasta initiativa, si cum am ajuns acasa am cautat pe internet. Am gasit varianta PDF a cartii „Ai toata viata inainte”.
    Linkul este cel de mai jos, pentru cine este interesat, sper sa mearga. Eu am reusit sa o iau, dar cand am intrat mai tarziu nu mai mergea😦

    http://193.226.7.140/~laszlo/Gary.pdf#search=%22Ai%20toata%20viata%20inainte%20Romain%20Gary%22

    Maine la prima ora ma duc sa cumpar Cotidianul. Sper sa mai gasesc🙂

  2. Interesanta initiativa celor de la Cotidianul, mai ales in conditiile din Romania de azi. Dar sa stii ca nu este nici noua si nici originala. Eu locuiesc de 3 ani in Madrid, si iti spun ca, mai toate marile publicatii fac chestia asta. La un pret mai mult decat avantajos. Adica, de obicei cu aproximativ 1 euro mai mult. Iar celelate ziare….sunt gratuite🙂

Lasă un răspuns

