Diverta Online – Cumpăraţi, cumpăraţi! E ofertă specială!

Despre orice altceva

Am o mică problemă cu magazinul în cauză… şi văd că ei îmi dau apă la moară…

Am făcut o comandă online, pe 5 septembrie… câteva cărţi… Prin nu ştiu ce minune, comanda mea s-a înregistrat de două ori (sper că nu a fost plătită decât o dată…). OK, a două comandă s-a anulat… Intram pe site din oră în oră să văd ce se mai întâmplă cu comanda mea… „Comandă în curs de procesare”. Până la urmă am scris un mail, pe 7 septembrie… Nimic… Nici un răspuns…

E… dar duminică, 10 septembrie…, primesc un mail…

„Stimate client
Primiti acest mail drept confirmare a procesarii comenzii dv. de pe site-ul www.dol.ro
Comanda dv. numarul CMD XXXXXDOL a fost procesata de sistemul nostru in data de 10-09-2006. Nici unul din produsele pe care le-ati comandat nu poate fi livrat fiind indisponibil momentan pe stoc la furnizor. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient iar cazul in care mai doriti aceste produse, va rugam sa refaceti comanda. Va reamintim ca aveti posibilitatea sa obtineti din partea site-ului nostru o notificare in cazul in care un anumit produs dorit apare din nou pe stoc (alerta stoc). Va multumim inca o data pentru alegerea dv. si va asteptam pe www.dol.ro .”

Well, thank you very much… Le-au trebuit 5 zile să-şi dea seama că nu au în stoc cărţile comandate??? Au un magazin online, totuşi, n-or fi auzit şi de baze de date online? Unele care să-mi permită şi mie, umil client, să văd dacă produsul mai este în stoc? Unele care, dacă produsul nu e în stoc, să nu mă lase să cumpăr acel produs… Oare le-o fi trecut prin cap faptul că poate vroiam să fac cadou acele cărţi… şi poate aş fi preferat să pierd o jumătate de oră învârtindu-mă printr-o librărie oarecare decât să aştept 5 zile să dea Diverta un semn de viaţă…

Iar alerta de stoc… Să fim serioşi… Dacă am putut comanda aceleaşi produse şi ieri, şi astăzi… înseamnă că nu funcţionează…

Optiunea de Alerta stoc
Ce este optiunea de Alerta stoc?

Deoarece este posibil ca unele produse sa nu existe in stoc sau sa se fi epuizat deja in momentul in care dumneavoastra doriti sa le comandati, acest fapt va fi semnalat pe site prin inserarea simbolului si a optiunii de -Alerta stoc-. Simbolul va fi plasat sub descrierea produsului, in dreapta-jos, langa optiunea -Adauga in lista de preferinte- si in locul celei de -Adauga in cos-. Activand aceasta optiune, produsul respectiv va fi trimis intr-o pagina speciala, iar atunci cand el va redeveni disponibil pentru cumparare, veti fi instiintati in acest sens printr-un e-mail trimis la adresa in baza careia v-ati inscris pe site. Aceasta notificare va fi expediata o singura data.”

www.dol.roŞi pentru ca totul să fie perfect, priviţi un pic pagina… www.dol.ro… sau poza alăturată… Au reduceri!!! Ce dragutz!!! Uite, „Grimpow”, de Rafael Abalos, costa 40 de lei… I-au aplicat un discount de 15%… Şi preţul corect la care se poate cumpăra această carte, acum, după fabuloasa reducere de 15%, este de… 42,49 lei… Da, aşa e, conform matematicii Diverta, aşa e de aseară… şi probabil va rămâne aşa încă vreo 5 zile…

Leul greuŞi nu e prima oară când fac astfel de greşeli… copilăreşti. Au mai greşit monumental anul trecut, când s-a trecut la leul nou… Tot pe prima pagină, aveau o carte fenomenală care costa nici mai mult nici mai puţin decât 100.000 de lei noi!!! De ce am păstrat print-screen-ul, nu ştiu…🙂

Dacă pe site se fac astfel de greşeli (adevărul e că pe pagina cărţii e totul corect, dar totuşi…), dacă nu sunt în stare să raporteze direct pe site un stoc real-time, dacă nu sunt în stare să menţină un contact cât mai apropiat cu clientul, dacă nu sunt în stare să proceseze comenzile în mai puţin de 5 zile… de ce s-or fi apucat de comerţ online dacă nici nu ştiu cum se face??? Nu că ceea ce fac ei în magazin ar fi comerţ (am văzut personal cum asistenţii aceia ignoranţi ce se plimbă printre rafturi aruncă imprimantele în coşurile clienţilor ca şi cum ar fi topuri de hârtie, i-am văzut cum se fâstâcesc atunci când cineva vrea mai multe detalii despre un produs…). Dar ştiu foarte bine că nu numai angajaţii sunt de vină…

Oricum, vreau să spun că tocmai am avut o experienţă mai mult decât fericită cu www.mestesug.ro, de unde am comandat un cadou pentru o prietenă, imediat am primit pe mail confirmarea comenzii, a doua zi alt mail în care se confirma expedierea, iar a treia zi… coletul era la mine!!! Nu am aşteptat zile întregi, am ştiut de la bun început că acel pachet va ajunge la mine în timp util…

Later edit: Mi-am luat inima în dinţi şi am comandat cărţile ce mă interesează la www.librarie.net. Am de aşteptat 7 zile… Dar cel puţin am văzut ce cărţi sunt în stoc, ştiu că cele care nu sunt în stoc vor fi căutate la edituri, iar dacă nu se găsesc la editurile respective ştiu că nu le voi primi. Ceva informaţiil legate de comanda mea tot am… Pe când la Diverta…

10 gânduri despre &8222;Diverta Online – Cumpăraţi, cumpăraţi! E ofertă specială!&8221;

  1. Astia nu au niciodata ce caut publicat pe site-uri. Imi trebuie si mie cele doua carti publicate de Stephenie Meyer (Twilight in engleza). Nici macar nu stiu cum se numesc in romana dar presupun ca le-au tradus din moment ce isi permit sa spuna ca e o a doua J. K. Rowling (btw hahahaha!)

  2. mai ca pot spune legat de ce ai spus mai sus e ca iti dau totala dreptate… lucrez acolo…. ma rog in diverta nu in dol.ro ca nusunt un byte mic si pricajit…😀 si pot sa completez ce ai scris in felul urmator…

    BAI FRATILOR VA ROG YO ANGAJATI OAMENI CARE CHIAR STIU IN CE LUME TRAIESC FIINDCA SUNTEM SATULI DE NOTE CARE VIN DE 2 3 ORI, SI MARFA LIPSA SAU MARFA DE 15 ORI SI NOTE DE LIVRARE DIN PARTI… PLUS CA AVETI OAMENI INCOMPETENTI CARE NICI NU STIU UNDE SUNT CREOIANELE LA RAFT…D AR TOATE ASTEA AU SI RASPUNS… IN SALARIUL DE *A*AT PE CARE NI-L OFERITI… NOROCUL VOSTRU CA AM O FACULTATE CARE NU IMI PERMITE UN JOB FULL TIME… ABIA ASTEPT SA SCA DE VOI MA RETARZILOR…

    dar hai sa termin aici nu de alta dar incep sa fiu plictisitor… nu vreau lucrul asta…🙂

    IAR OFERTELE VOASTRE SPECIALE SUNT O VRAJEALA BAI PROSTILOR… CA AVETI PRETURI MAI MARI DECAT TOATE MAGAZINELE… CUM POATE UN PRET LA OFERTA SA FIE MAI SCUMP DECAT ERA INAINTE????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????!!!!!!!!!!!! IDIOTILOR

    :p nu am vrut dar m-a luat valu’

    salve

  3. Mihai 10 zile e posibil din afara doar cu conditia ca sa comanzi prin curier rapid, ceea ce creste enorm pretul, poate ne dai mai multe detalii, as fi curios cum au reusit asa ceva.

    De obicei la noi dureaza cam 20-30 de zile prin posta normala, adica fara taxe postale exagerate.

  4. Ai dreptate… Problema e că, la rezoluţia pe care o am, eu am văzut 40,00… Am mărit textul din pagină de 2 ori şi am văzut că, într-adevăr e 49,99… Deci oricum, mai au de lucrat… Poate mai sunt şi alţi cârcotaşi, ca mine, care dau importanţă preţului tăiat…

  5. next time incearca sa comanzi la http://www.buybooks.ro , eu de acolo mi-am cumparat ultimile carti si pentru cele care nu erau pe stoc (erau niste carti ce trebuia import. din UK) m-au sunat si mi-a zis ca vor fi livrate in 10 zile si s-au conformat.

Lasă un răspuns

