Fornetti cu… cârnaţi

Despre orice altceva

Mai nou, metroul bucureştean s-a umplut de… „Fornetării”. La Unirea sunt două, la Universitate una, la Victoriei una… Aseară, la Unirea, am rămas cu gura căscată şi am şi încurcat puţin circulaţia😳 în faţa uneia dintre „Fornetării”… Un nou sortiment de fornetti… cu cârnaţi…

Mi-au plăcut atunci când au apărut pe piaţă… La început, când erau bune şi pufoase. Acum au devenit fade, necoapte, parcă-s mici bucăţi de cauciuc. Eram fan fornetti cu telemea… De la cele cu brânză dulce şi de la cele cu fructe am avut arsuri, aşa că am renunţat la ele… Iar în timp, când am văzut că gustul se duce…, când am văzut că pentru aceiaşi bani… cantitatea începe să scadă vizibil… am renunţat şi la micile mele gustări cu telemea.

Sunt o sclavă a produselor noi… Testez tot ce e nou pe piaţă, în special sucuri, ciocolată, mici gustări şi „ronţăieli”, gumă de mestecat (BTW, Orbit-ul cu pepene şi portocală… nu e bun… Se simte gustul de pepene, respectiv portocală, vreo 5 minute după care…)… Dar… Fornetti cu cârnaţi… n-am îndrăznit…

Lasă un răspuns

