Amestecate… de toamnă

Despre orice altceva

Văd şi simt că a venit toamna… În frunzele copacilor, în iarba ce se îngălbeneşte, în răcoarea dimineţii…

Nu-mi place toamna… Sau nu-mi place în mod special… E un anotimp ciudat, fără rost, când nu-i nici cald, nici frig, nici vară, dar nici iarnă… Un anotimp al proviziilor… Dar oare cine-şi mai face provizii? Mai cumpără cineva cartofi pentru iarnă? Sau ceapă? Pe câte din balcoanele închise acum cu termopane s-or mai lăfăi oare butoaie cu varză? În câte din bucătăriile modern utilate o mai sta cineva să aranjeze cu migală şi ceva talent artistic murăturile în borcane? Oare mai face cineva gem? Pacheţelele cu vinete or fi îngheţat deja în unele frigidere? Dar zarzavat de ciorbă, suc sau pastă de roşii, zacuscă… o mai pregăti cineva? Eu nu… nu-i genul meu… Pentru ce să fac toate astea? E-adevărat că pe 1 ianuarie sigur am să poftesc la o cană de zeamă de varză…😆 E adevărat că am să tânjesc la ceva murături… E bine pentru că mama încă face… Dar oare eu voi face vreodată? Mi se pare absurd să pierd ore întregi pentru pregătirea unor astfel de gustări, atâta timp cât le găsesc şi în comerţ… cu mai mulţi conservanţi, probabil, dar, totuşi, merg şi aşa…

A venit toamna… Nu-mi plac decât culorile toamnei…

Şi cum toamna se numără bobocii, au fost numărate şi analizate şi blogurile româneşti, iar rezultatele finale s-au publicat aici.

Luată de val, puţin amorţită de răcoarea ultimelor zile de vară am uitat de 3108 This!. Oricum, căutând pe Google am descoperit şi 14 iunie – ziua internaţională a bloggerilor… Eu propun ca pe 14 iunie şi pe 31 august, bloggerii angajaţi să beneficieze de zile libere…😛

A venit toamna şi nebunul acela care se lua la trântă cu crocodilii a murit… A murit făcându-şi meseria… Nu am înţeles totuşi reacţiile unora… Eu una am fost şocată când am auzit ştirea la radio… Steve Irwin, The Crocodile Hunter, a murit, înţepat de o pisică de mare… :O

Asta e… A venit toamna, se închid terasele, se face răcoare, se întunecă mai devreme… nu-mi place acest anotimp… Aştept iarna, Crăciunul, apoi primăvara, Paştele… Apoi vara, concediul, marea, soarele, nisipul, scoicile…😆

Lasă un răspuns

