Cine pana mea e Eugen Dumitru din Timişoara?

Despre munca, Despre orice altceva

Şi cum pana mea a intrat el în contul meu de la My Job şi şi-a pus numele acolo, în fruntea CV-ului meu? Asta chiar e o enigma… si nu stiu ce sa fac…

Azi am început o nouă serie de interviuri… Aşa că mi-am luat liber, am fost, am văzut, am plăcut… aşa, un pic, de dragul numelui… Am ajuns acasă şi mi-am zis să intru şi pe My Job, să văd ce mai e nou pe-acolo… Intru, văd „Bine ai venit, Eugen Dumitru”. Îmi zic: „Ooops… Unde draq am intrat???”. Ies, mă loghez din nou… La fel… Măi să fie… Hai să vedem cine-i nenea ăsta??? Când văd… CV-ul era al meu, datele de contact ale lui… Normal că am turbat… Am aplicat la vre-o două job-uri prin iulie şi nu m-a sunat nimeni… Când s-o fi întâmplat minunea asta? Ce să cred? Cum e posibil aşa ceva?

Primul gând? Normal, e mâna uscaţivei de la conta, cu toate că n-o credeam atât de deşteaptă să-mi ghicească mie parola… Că hacker nu prea o văd… Dar de ce n-o fi atacat şi contul de la BestJobs??? Ştia că îl utilizez foarte des?
Eu cum aflu ce s-a întâmplat? Că printr-o confruntare directă… mi-e că o las fără dinţii cu care nici natura n-a înzestrat-o… (23 de milioane a plătit să-şi facă dinţii… mai mult decât am dat eu pe vacanţa mea la Varna… – asta a spus ea cu guriţa ei…). Doamne, ce rea sunt!!! Sau nu?

Şi totuşi, cine pana mea e Eugen Dumitru din Timişoara?

5 gânduri despre &8222;Cine pana mea e Eugen Dumitru din Timişoara?&8221;

  1. Eu sunt abonata la un serviciu de pe my job, in care mi se comunica noile joburi postate pe site din domeniile pt care am optat eu. Ei bine, aceste mesaje le primesc de la Eugen Dumitru, ceea ce arata ca este un administrator al site-ului sau face parte din echipa myjob😀

  2. 😀 pps-urile din mail-uri LE URĂSC!!! Şi pe oamenii care le trimit…😀 dacă nu-mi sunt prieteni… Dar până şi ei au înţeles asta şi-mi scutesc căsuţa de e-mail de astfel de chestii… Cu parolele e mai greu… dar o să îmi cumpăr un carneţel şi o să încep să le notez… Şi… scuze de întârzierea aprobării comentariului… :O Nu ştiu de ce, a fost considerat SPAM… E a doua oară când se întâmplă chestia asta…

  3. Ştiu că sunt rea…😳 mai ales că mă leg de detalii de care nici ea şi nici părinţii ei nu sunt vinovaţi… Fătuca a crescut la Lupeni, într-un mediu mai mult decât toxic şi probabil de acolo i se trag problemele pe care le are cu dinţii, mai ales că i-am cunoscut o prietenă, din aceeaşi localitate, care avea aceleaşi probleme…
    În cealaltă privinţă… nu e genul ei…😀 Tehnica de calcul, pentru ea, e mai mult decat o limba straina… Daca a fost într-adevăr ea… doar a ghicit parola, că oricum era simplă (stupid me) şi din 5 încercări ar fi nimerit-o… cred… Acum depinde şi de cât de bine mă cunoaşte…

Lasă un răspuns

