Adio!

Despre orice altceva

Azi m-au apucat dracii definitiv şi irevocabil pe tine…

De ce? Din cauza acestui post… L-am aranjat, l-am gâdilat, arată bine în Firefox, nu??? Dar când l-am deschis cu tine, Internet Explorer… :O O varză totală… M-am chinuit să-mi dau seama ce se întâmplă, ce-i lipseşte sau ce-i prisoseşte codului HTML al postului… Nu am reuşit… Mă gândeam să scriu un mail la Microsoft… Că oricum m-am săturat de toate produsele lor celebre…

În plus nu e prima oară când am probleme de genul ăsta… Acelaşi cod, două viziuni diferite… Una corectă şi una care arată ca naiba… Noroc că am prieteni mai nefericiţi care încă se mai folosesc de tine la birou şi mă anunţă dacă e ceva aiurea…

Adio, Internet Explorer! Nu mai vreau să aud de tine, nu mai vreau să te văd… Te-aş dezinstala, dar nu pot… Te-aş şterge, te-aş arunca în Recycle Bin… dar tatăl tău, moş Windows, o să-nceapă să facă urât… Te urăsc şi, dacă aş putea, aş intra în maţele codului tău şi te-aş face bucăţi!!!

Get Firefox!

Lasă un răspuns

