Relativ marţi (2)

Despre orice altceva

Mi-am dat seama cam ce-i cu meebo. Cip s-a băgat la somn şi m-a lăsat aici, în faţa PC-ului, cu televizorul deschis pe Antena 3…

E invitat Iliescu… Vorbeşte despre… securitate, despre dosare… Nu mai suport, nu mai vreau să mai aud nimic de securitate… Să-i pedepsească într-un fel pe cei care prin activitatea lor în cadrul securităţii au adus prejudicii semnificative altor persoane, cetăţeni români sau străini, şi în rest să termine cu circul ăsta că m-am săturat! Mai nou toată lumea a dat note informative despre cetăţeni străini, posibil terorişti, capi de reţele teroriste importante. Încep să cred că România a fost un adevărat cuibuşor de terorişti şi nimănui nu i-a păsat decât sârguincioşilor care dădeau note informative. Şi altceva… nu înţeleg cum e posibil să apară, peste noapte, pagini la dosar… E cel puţin ciudat… Whatever… Cel mai surprinzător a fost Năstase… Urmărit, percheziţionat în lipsă… Ciudată e perioada în care au avut loc aceste acţiuni…

Dacă n-aş fi avut sufletele astea două lângă mine (brunetele cu ochi albaştri🙂 ) mi-aş fi luat zborul de mult… Oriunde m-aş fi dus… Oriunde… Chiar şi în Australia, să-mi fac fermă de canguri, că aici oricum nu cred că mai rezist!

Mă duc să mă uit la „The Apprentice”…

Lasă un răspuns

