Mai bine…

Despre munca

rămâneam în Bulgaria… Mai bine mă autoexilam… şi uitam de toţi şi de toate.

Normal că e vorba din nou despre muncă… N-am văzut aşa ceva… Nimic nu au făcut în absenţa mea, decât au dat telefoane în stânga şi-n dreapta… dar problemele tot mie mi le-au lăsat!!!

Ajung la birou şi văd că n-au mişcat un deget şi tabără pe mine cu tot felul de probleme… Fraţilor, cool down, eu am venit din concediu! Staţi uşor… Dar ce să stea ei uşor că eu am intrat în priză de cum am ajuns… Aveau marfă în port din 2 august, idioţii, şi m-au aşteptat pe mine să vin să mă ocup… Ei habar nu aveau că a venit marfă, chiar dacă au primit pe fax avizare… Au crezut că e felicitare, nu ştiu ce-a fost în capul lor… Toate rapoartele au fost făcute varză, chiar dacă orice idiot le-ar fi putut completa… Şi cum tortul nu putea fi decât cu o cireaşă-n vârf, mi s-a f***t un raport în Excel… Din cauza prea multor informaţii, cred… O porcărie de program în care nu poţi avea încredere atunci când lucrezi cu date… La fel ca şi Access-ul, de altfel… Partea bună e că am reuşit să recuperez datele… Partea proastă (pentru ei) e că nu am de gând să le „cosmetizez”… Le las aşa cum mi le-a recuperat Excel-ul, fără borduri, fără culoare… Să-şi bată capul altcineva dacă are chef…

Încă mai aştept telefonul acela salvator… Am sunat când am venit din concediu, am sunat săptămâna asta, dar persoana ce are cuvântul final de spus nu este disponibilă… Bullshit… Încep să cred că altcineva a fost deja angajat… cu pile, că aşa-i la noi… Şi-apoi stau şi se întreabă de ce nu merge bine treaba…

Of, dar gata… Mâine-i luni şi-mi trebuie o stare de spirit excelentă să pot rezista încă o săptămână…

Lasă un răspuns

