Căutări Google

Despre orice altceva

😆 Mă tot uit (şi mă minunez) cum ajung oamenii de pe Google pe pagina mea…

„despre expozitii de caini” – n-am participat la nici o expoziţie de câini cu brunetele mele… Informaţii privind programul expoziţiilor canine cred că se pot găsi pe pagina Asociaţiei Chinologice Române.

„unde se duc ani mei” – varianta corectă, probabil, „unde se duc anii mei” – nu ştiu… poate se prefac în amintiri??? :O Acum am aflat că ar fi titlul unei manele… Yeak… Nu-s manele pe blog-ul meu!!! Aşa se explică şi căutarea… „unde se duc ani mei”… Yeak…

„filme” – filme… sunt peste tot… La TV, la cinematograf, pe DC++… Informaţii despre filme… Pe Yahoo Movies şi la IMDB.com.

„muzica” – Muzică

„wil ploiesti” – asta chiar nu înţeleg ce vrea să spună… Cine-o fi Wil? O fi Will? Aha,cred că m-am prins… E un post de radio ce emite şi în Ploieşti… Wyl FM. Oau… şi e un post cu muzică bună…

intamplari din concediu” – da, am fost în concediu dar n-am trăit nişte întâmplări atât de spectaculoase ca cele povestite pe diamond’s stories în 5 părţi.

„create my site” – interesant, probabil căuta un program de genul WYSIWYG sau… http://wordpress.org/support/topic/77749

„oferta potos septembrie 10 zile 14 zile” – interesant again… Potos, Grecia? Uite aici oferte şi mai multe rezultate… Eu anul viitor tot în Bulgaria m-aş duce…

„FOTO” – am foto_grafii, la Flickr şi la Yahoo… Încă nu le-am postat pe cele din concediu… Foto, foto… Dar ce fel de foto?

„concerte in plumbuita” – Sapte Seri sau B24FUN… sau ca să mergi la sigur… Metropotam.ro

4 gânduri despre &8222;Căutări Google&8221;

  1. Storytellerdiamond, nu este ironie… de ce să fie ironie? Poate e un pic de admiraţie, pentru că eu, sincer, mă urcam pe pereţi dacă aveam atâtea peripeţii… Privit din afară, este totuşi, neobişnuit de aventuros… Dar ăsta da, concediu… Probabil că n-o să-l uiţi mulţi ani de-acum încolo…

  2. Da, este foarte adevărat… numai că unica resursă de care dispun eu (StatCounter.com), la „returning visitors” se bazează pe un cookie… Eu la birou „fac curat” după fiecare sesiune de net, acasă, în schimb, cred că n-am mai şters cookie-urile de anul trecut. Aşa că pe cookie-urile vizitatorilor nu mă prea pot baza. În plus, am un cont gratuit la StatCounter.com şi log-ul este limitat la 100 de înregistrări. Chiar acum studiez un astfel de log şi am găsit multe adrese de IP identice, cu vizite şi ieri şi astăzi… dar log-uri mai vechi… nu am…😦 Ar fi trebuit să iau log-urile zilnic, dar…
    Poate se mai deşteaptă un pic băieţii ăştia de la WordPress şi fac şi ei nişte statistici mai detaliate.

Lasă un răspuns

