Gata, plec!!!

Despre orice altceva

Plec, din păcate pentru doar 7 zile… Dar asta e, plec…

Ziua de azi a fost cam agitată, cu mulţi nervi, cu lucruri pe care nu le găseam, cu cosmetice diverse la care ar fi trebuit să renunţ😉 , dar mâine la 4 dimineaţa mă voi trezi şi voi lăsa totul în urmă pentru 7 zile… Mi s-a părut totuşi ciudat că din bagajul meu nu a fost refuzat nimic, după cum se întâmplă de obicei…😛 Dar „mi-o iau” la întoarcere… „Uite, bluza asta de ce-ai cărat-o? Nici măcar nu ai purtat-o…” :O

Mi-am blindat telefonul cu muzică şi jocuri… Naşpa că nu am un mp3 player şi nu mă voi putea ţine de cuvânt cu… „ziua Motorhead„. Totuşi am pus pe telefon şi două melodii cu Motorhead (1916 şi Love me forever) pe care o să le ascult la nesfârşit pe perioada concediului.

Mi-am făcut un plan cu ce vreau să vizitez acolo… şi, normal, am luat şi camera cu mine…

Aş fi vrut să spun că ard de nerăbdare să gust din mâncărurile tradiţionale bulgăreşti dar am citit că cele mai reprezentative sunt ghiveciul (Mihai, anul viitor te exilez în Bulgaria…😛😆 ) şi musacaua… Şi nu prea mă omor după nici una dintre ele… Acum stau şi mă întreb cum o fi berea bulgărească… :O Ce mărci de bere o să găsesc acolo? Carlsberg, sigur cred că o să găsesc, poate şi Tuborg… A!!! Şi nectar d-ăla bulgăresc… de care beam eu pe vremea răposatului… Şi normal, o să pap nişte castraveţi din ăia în oţet…😀 Aşa că n-o să mor de foame!!!

Heeeiiiii!!! Mâine o să fiu pe plajă… Sper ca vremea să ţină cu noi!!!

Brunetelor, o să-mi fie dor de voi… Foarte dor, extrem de dor, nespus de dor…

P.S.: Vă urez tuturor zile plăcute, ploi de bun simţ şi temperaturi normale!!!

Lasă un răspuns

