Mă topesc

Despre animale, Despre orice altceva

Trebuie să-mi iau casă… Casă pe pământ, aproape de pământ, de iarbă, de copaci…

Mă-ntreb ce minte diabolică a putut creea blocurile… Casă peste casă, peste casă, peste casă… Acum sunt un pic aberantă. Pentru că dacă nu ar fi existat blocurile, probabil Bucureştiul ar fi înghiţit Ploieştiul, Târgoviştea, satele şi pădurile din jur…

Dar dacă aş avea o casă, pe căldurile astea, aş sta desculţă în iarba, afară, cu urechile ciulite, încercând să aud vântul foşnind printre frunze… Şi dimineaţa, aş deschide geamurile şi casa mi-ar fi invadată de mirosul proaspăt al ierbii, aş bea cafeaua afară, ascultând ciripitul păsărelelor, râzând de pisica din vecini ce-a nimerit pe teritoriul inamic, iar seara, în timp ce aş stropi florile, aş încinge o joacă nebună cu brunetele mele şi cu Cip… Ne-am stropi cu apă până când ni s-ar face frig…

Dar momentan mă topesc între cei patru pereţi de beton ai apartamentului meu… Am plecat… să fac un duş… Încă unul…

Lasă un răspuns

